28 January 2013

Anniversary Glossybox November 2012


Mijn gratis Glossybox
In mijn abonnement stond dat ik de anniversary Glossybox gratis bij de januari box zou krijgen. Alleen er waren wel wat probleempjes. Ik had deze Glossybox bij mijn januari box moeten krijgen. Glossybox vertelde mij dat ze een foutje hadden gemaakt en hem zo snel mogelijk naar mij op zouden sturen. Wanneer ik de box ontving, zag ik dat ze weer een foutje hadden gemaakt. Helaas was het weekend, ik heb dus maar gewacht met openmaken tot ik hun op maandag weer kon bellen. Dus nu eindelijk hem ik hem open gemaakt en ik werd gelijk zooooo blij toen ik zag wat er allemaal in zat!

My free Glossybox
In my subscription stood that I would get the anniversary Glossybox for free with the January box. Only there were some little problems. I should've got this Glossybox with my Januari box. Glossybox told me they had made a mistake and would send the box as soon as possible. When I received the box, I saw that they've made a mistake again. Unfortunately it was weekend, so I've waited with unboxing till it was monday and had called them. So finally I've unboxed him and I got soooo happy when I saw what was all in there!

























SABON Gift voucher
Een 5 euro waardebon van Sabon
Bij minimalen besteding van €25,-

A 5 euro gift voucher from Sabon
On purchases over €25,-


SABON - Handcrème
(fullsize)
Een heerlijke, lichte Patchouli/Lavender/Vanilla crème die de handen voelbaar verzorgt en geen vettig laagje achterlaat. Trekt direct in en is geschikt voor alle huidtypen.
(Prijs: €11,95 / fullsize)


BIOTHERM - Aquasource Nuit
(20ml)
Deze nachtverzorging helpt de huid te vernieuwen en haar watervoorraad opnieuw aan te vullen. De huid krijgt zichtbaar verbeterde structuur, wordt stralender en soepeler. Aquasource Nuit voedt als een masker en voelt fris als een gel.
(Prijs; €42,70 / 50 ml)

ZOEVA - Pure glam pigmet
(fullsize)
Deze losse oogschaduwpoeder van puur minerale pigmenten met een zeer hoge kleurintensiteit, accentueert op magische wijze de ogen.
(Prijs: €3,80 / fullsize)
PARISAX PROFESSIONAL - Nagellak
(fullsize)
Een professionele nagellak in diverse trendy kleuren. De lak heeft een hoge kleurpigmentatie, dekt goed en blijft lang en mooi zitten.
(Prijs: €6,50 / fullsize)


FASHION MAKE-UP - Eyeliner
(fullsize)
Met deze liquid eyeliner wordt op gemakkelijke wijze een intense look gecreëerd. Daarnaast is de eyeliner droog in een oogwenk.
(Prijs: €5,00 / fullsize)

ANATOMICALS - Farewell the scarlet pimplehell deep cleansing mud mask
(fullsize)
Een diep reinigend moddermasker voor het gezicht. Geeft een boost aan de bloedcirculatie, reinigt de poriën en zorgt voor een frisse, stralende huid.
(Prijs: €1,95 / fullsize)


Dus dit zat er allemaal in de anniversary Glossybox. 
Ik ben erg enthousiast over een aantal producten. Sommige heb ik al uitgeprobeerd en werd ik direct heel blij van. Het wachten op deze box was het helemaal waard, ook de foutjes die Glossybox maakte vond ik helemaal niet erg ;) te veel Glossyboxen... Hierover zal ik iets schrijven in mijn wekelijkse post. Ook zal binnenkort weer een review over deze Glossybox komen.

So this was all what was in the anniversary Glossybox.
I'm very enthusiastic about a few products. Some of them I've already tried out and I directly got very happy. That I had to wait for this box was totally worth it, also I really didn't mind the mistake Glossybox made;) Too many Glossyboxes... I'll write something about this in my weekly post. And again soon there will be a review about this Glossybox.