23 January 2013

Burberry calendar 2013

Burberry kalender 2013 
(€9,95)
Ik heb hem eindelijk! Het was nog een heel gedoe om eraan te komen.

Mijn moeder en ik gingen boodschappen doen en liepen voor de lol even een klein boekwinkeltje binnen. Mijn moeder wilde daar even rondsnuffelen. Ik zag daar een bak vol staan met kalenders (niet dat ik er nodig had). Opeens vond ik deze Burberry kalender en was gelijk verliefd. Het was de laatste dus ik vroeg aan de verkoper of hij hem even voor mij 1 uurtje achter wilde houden, zodat ik even boodschappen kon doen en daarna hem kon kopen.

Dus na een ongeveer een uur kwamen we terug en vertelde de verkoper dat zijn collega hem had verkocht. 
-{WAT!!}-
Ik vroeg; kunt u hem nog bestellen voor mij? de verkoper vertelde mij dat hij dat niet meer kon doen en dat ik bij de uitgeverij moest verder vragen.

Ik was helemaal over de zeik en ging dan maar de uitgeverij bellen. Super vriendelijke mensen en ze hebben mij verteld dat er nog 1 was in het centrum, verder in mijn omstreken was hij ook al uitverkocht. Dus ik gelijk gebeld naar het winkeltje in de stad en gevraagd of de kalender apart gelegd kon worden en dat ze mijn naam erbij zouden zetten (dat ik net weer het zelfde had als die middag).

Dus die middag op gehaald, Ik was super super blij! Toen ik thuis kwam heb ik ook gelijk een gat in de muur geslagen :D Ik vind deze kalender zo mooi en rustig. 
Hij kleur ook goed bij mijn nieuwe behangetje.

Dus heel verhaal en 1 kalender :D
Wat we allemaal niet over kunnen hebben voor de datums xD