25 January 2013

Glossybox Januari 2013


Mijn eerste Glossybox
Ik dacht; laten we dit jaar eens helemaal anders doen, we hebben tenslotte 't einde van de wereld overleefd.;) Dus ik heb een 3 maanden abonnement afgesloten bij Glossybox, Even testen of het iets voor mij is. Haha, je had mij moeten zien toen ik die Glossybox in mijn handen kreeg!
Zoals je op deze foto ziet heeft deze Glossybox een speciaal thema, (^hint^). Eens kijken wat er allemaal inzit. (geen review)

My first Glossybox
I thought, let's do this year totally difrrent, we did afterall survived the end of the world .;)So I bought a 3 month subscription on Glossybox, just to tryout if it's something for me. Haha, you should've seen me when I got the Glossybox in my hands!
As you see on this picture this Glossy box has a special theme (^hint^).
So let's see what's in it. (no review)

Glossy Magazine
Hier zie je dat he thema voor deze maand "Beauty Around the world"is.
Er staan veel leuke tips en weetjes in.



MODELCO - Lip duo lipstick & Ultra shine lipgloss 
(fullsize)
Dit Unieke duo-product bestaat uit een long lasting lipstick en een high shine lipgloss. Creëert perfecte, sexy lippen.
(Prijs €30,00 / fullsize)

GINVERA - Greentea nude cover BB cream 
(8g)
Deze BB cream geeft de huid nieuwe energie, hydrateert en laat fijne lijntjes vervagen. Een alleskunner die behalve een herstellende en dekkende functie, zich ook aan de huiskleur aanpast.
(Prijs €32,50 / 40 ml)

TONI&GUY - Shampoo for damaged hair 
(50ml)
Deze shampoo revitaliseert, helpt het haar te herstellen en geeft het haar bovendien een prachtige glans.
(Prijs €9,99 / 250 ml)

ANATOMICALS - The showering inferno hot fiery body cleanser 
(fullsize)
Een doushgel bestaande uit een verkwikkende mix van aloë vera, hazelnoot en pepermunt olie. De huid wordt gereinigd, verzacht en laat bovendien een frisse subtiele geur achter.
(Prijs €3,99 / fullsize)

CHRISTINA AGUILERA - Red sin EDP & Moisturizing body lotion
(1,2ml & 50ml) 
Een verleidelijke geur die de femme fatale in vrouwen naar boven haalt. De geur zorgt voor een flinke dosis zelfvertrouwen.
(Prijs EDP € 27,00 30ml, Bodylotion €9,95 / 150 ml)

DR VAN DER HOOG - kant en klaar masker
(fullsize)
Verwen jezelf met dit luxe masker! De maskers van Dr. van der Hoog reinigen, herstellen en zitten boordevol voedende vitaminen.
(Prijs €2,23 / fullsize)

Glossybox fortune cookie
En dit schattige koekje zat ook nog in de doos.

Dus dit zat er allemaal in mijn Januari 2013 Glossybox.
Ik was echt heel erg enthousiast toen ik zag wat er allemaal in zat.
Ik heb al een paar producten uitgeprobeerd. Ik kan alleen maar positief over zijn.
Binnenkort schrijf ik een review over deze Glossybox.
Ik hoop dat jullie ook allemaal zo enthousiast waren als mij:).

So this was all that was in the January 2013 Glossybox.
I was really enthusiastic when I saw what was all in there.
I already tried some products. I can only be positive.
Soon I'll write a review about this Glossybox.
I hope you all were just so enthusiastic as me:).