31 January 2013

New Make-up stash + Shower pouf

Maybelline Catrice Hema Etos Essence
My new make-up stash :)

Maybelline: Dream fresh BB cream - Light
Maybelline: The eraser eye concealer - Fair
Catrice: Artfully Lustrous - C01
Hema: Eyebrow pencil - 10
Hema: Waterproof eyeliner - 02
Essence: Translucent loose powder - Fix&matte!
Etos: Bronzing powder - 005
Essence: Silky touch blush -10 adorable
Maybelline: Eyestudio duo - 531 warm green

Ik was samen met mijn zus gaan shoppen voor nieuwe make-up omdat ik net natuurlijk die super mooie Sedona Lace brush set had gekocht. Dus wilde wel wat nieuwe spulletjes.
Ik ben geen beauty Guru, dus mijn super lieve zus die dat wel is heeft mij geholpen met de juiste kleurtjes te vinden.

Zo zijn we er achter gekomen dat mijn ondertoon van mijn huid naturel is. Ik had dus een keer foundation gekocht en daarbij stond Light & Rosy EN ik ben helemaal niet rosy dus dat kleurde ook voor geen meter. Toen we thuis kwamen heb ik hem aan mijn zus gegeven (gloednieuw) Want die is in de winter wel light & rosy. Dus ik ben nu heel benieuwd naar deze BB cream :) 
Zoals je op de foto ziet heb ik ook al de Maybelline concealer gebruikt... 
WAANZINNIG spul!! 
Dekt fantastisch en het voelt alsof je niets op je huid hebt zitten. Hij kleurt ook super goed bij mijn huid. Voel mij net een porselein pop ermee, zo egaal.

De Catrice lippenstift vond ik iets minder. Ik vind hem beetje te kauwgom-achtig ruiken. Veder is de lippenstift prima, mooie glans, lekker plakkerig maar ook weer niet te. 
Hij komt uit de limited Geisha edition (of zo).

De rest van de make-up zit nog dicht:) had nog geen tijd om het uit te proberen + lui.

Pouf
Ik zag deze "douche pouf" (iederen zegt het anders)
bij de DA liggen en ik dacht "ROZE!" Plus hij was maar een euro.
Ik heb nu nog een lavendel kleurige maar die begeeft het binnenkort een keer.