13 January 2013

Tara's Birthday ❤ + Bone necklace

Tara's Birthday
Ze is gisteren 9 jaar geworden en de eerste foto die ik van haar nam was met een 
"grumpy face"

We hebben haar gisteren super verwent met stukjes rauw rundvlees. Natuurlijk hebben wij dit haar niet in één keer gegeven. Tara moest even in de gang wachten en wij gingen allemaal kleine stukjes rundvlees op bordjes in de kamer verstoppen. 
Zij kwam binnen en snapte er helemaal niets van. Na een tijdje begon haar neus te werken en kreeg ze het door. "De jacht op voedsel"
(ps: ze is blind)

Rond het begin van de middag heb ik heerlijk met haar gespeeld, geknuffeld en haar geborsteld.
Daarna was de volgende vlees jacht.
In de avond was zij bekaf natuurlijk van zooo veel aandacht. 

Ze is dan 9 geworden.. maar ze gedraagt zich nog altijd als een halve zool.
Ze slaapt veel maar komt toch regelmatig gekken met haar buffelhuid botje en buiten als ze een andere hond ziet deinzen sommige honden terug doordat ze zo blij is. Ze hupst en springt in de rondte zonder de andere hond nog aan te raken :P

Omdat ik zo veel van haar hou heb ik vandaag een een klein sterling zilver honden botje kettinkje gekocht. Botjes zijn haar favoriete speeltje en zo draag ik altijd iets van mijn kleine meid bij me ❤

❤Ik hou van je mijn Tara