17 February 2013

Anniversary Glossybox November 2013 Review

Mijn gratis Glossybox review
Zoals ik had verteld heb ik iets te veel Glossyboxen in januari ontvangen. Ik was hier erg blij om want deze Glossybox is echt heel leuk!
Ik was over 2 producten niet zo enthousiast, maar dat vertel ik je zo.

PARISAX - Professional nagellak - Nostalgic
Deze nagellak is geweldig! Ik vind hem zo mooi en zacht, hij is makkelijk aan te brengen en heeft een fijn kwastje. Verder is deze kleur perfect voor mij en mijn stijltje op het moment, want hij matched perfect bij mijn sjaal en Modelco lippenstift (die ik in de januari review heb laten zien).
Helemaal top dus. Ik had dus nog een nagellak ontvangen. een beetje pompoen oranje maar heel zacht. Ik heb hem niet op gedaan want vind hem toch iets meer voor de herfst, "logisch" want het is de november box ;)
Ik ben ook wel erg trots op deze foto, ik vind hem erg mooi en ik heb ervoor in een zeer pijnlijke positie moeten zitten om dit zo voor elkaar te krijgen. Volgende dag flink veel spierpijn.
"Maar wie mooie foto's wilt hebben moet pijn lijden" (toch?)

ZOEVA - Pure glam pigment
Hier draag ik deze oogschaduw op mijn hele ooglid. 
Het geeft een hele mooie en neutrale look. Hij is echt perfect voor elke dag, als je geen zin hebt om van allerlei extra laagjes erbij te dragen. Natuurlijk kan je deze kleur ook heel gemakkelijk combineren met andere mooie tinten. 
Wat ik persoonlijk altijd minder vind is het hele losse pigment gebeuren. Ik snap niet echt waarom dit handig is. "leg het mij uit alsjeblieft."
Verder vind ik de kleur fantastisch!

FASHION - Make-up eyeliner
Hier draag ik de eyeliner. Ik ben niet echt geweldig met liguid eyeliners. Je ziet in de onderste foto ook dat ik wat zwarte veegjes heb en ik heb dat leuk proberen weg te werken met de Zoeva oogschaduw. Ik ben een prutser maaaaaar deze eyeliner is echt vreselijk, sorry. 
Ik trek een streepje, zit mooi en recht. Ik trek de volgende streep en het eyeliner-puntje neemt de eyeliner streep die ik net heb gezet weer mee.
Dus wat zou je krijgen als je echt rechten strepen van links naar rechts trekt, dat er aan de linker kant totaal geen eyeliner zit en aan de rechterkant één grote ophoping van eyeliner.
Toen ik klaar was hiermee wilde ik het er allemaal gelijk afhalen natuurlijk. Ik heb netjes met mijn make-up remover doekjes het eraf gehaald, die ik altijd gebruik. Ik heb daarna 2 dagen echt last gehad van mijn ogen. Echt niet goed spul.
Sorry Fashion, probeer je recept te verbeteren.

ANATOMICALS - Farewell the scarlet pimplehell - deep cleansing mud mask
"No make-up ?! what!"
Hier draag ik het masker... jaaaa echt waar xD
Heerlijk masker! Het ruikt ook echt alsof je in een beauty salon bent. Het heeft die oude nostalgische masker geur, heerlijk! Hierna voelde mijn huidje zo super zacht aan. Top spul. Ik had er 2 en heb er 1 aan mijn zus gegeven.. klein beetje spijt maar zij "moet" van mij dit masker ook echt helemaal ervaren!

"Grrrrrrr"

Voor de volgende producten heb ik geen foto's

SABON - Handcrème
Deze handcrème is zo lekker zacht, verzorgend en ruikt echt heerlijk. Ik gebruik de handcrème voor na 't handen wassen of na 't schoonmaken van een kamer. Ik heb namelijk altijd erg droge handen na dat ik in aanraking ben gekomen met water. Heel mijn huid begint dan te trekken en voelt vreselijk droog, echt een gevoel om gek van te worden. Je kan het beschrijven alsof je met je nagels over een schoolbord gaat, nou zo voelen drogen handen aan voor mij.
Maar deze handcrème fixed dat probleem helemaal. Hij laat ook werkelijk een ligt vettig laagje achter, alsof het nooit gebeurt is dat je handen droog waren, Heerlijk! Verder ruikt hij heel erg nostalgisch, een beetje potpourri.

BIOTHERM - Aquasource nuit
Ik heb deze gel 1 keer gebruikt. Ik vind hem persoonlijk niet echt geweldig. Omdat hij voelt best waterig aan en wat ik dus net heb uit gelegd over ik + water, is dat dus geen prettige combi. Verder vind ik hem ook niet echt lekker ruiken. Als je iets in een winkel koopt voor je huid dan verwacht je een zachte/onopvallende/lekkere geur. Deze geur doet mij meer denken aan "dokter ik heb een "iets" en mag ik daar een geneesgoedje voor" Het ruikt naar een medicijn geur en dan de niet lekkere geur.
Helaas is deze nacht verzorging niet geschikt voor mensen met een droge huid.


Dus dit was de November Anniversary Glossybox.
Ik hoop dat jullie ook allemaal zo enthousiast als mij waren.
Laat gerust weten wat jullie van deze Glossybox vonden.