21 February 2013

Glossybox Februari 2013

De februari Glossybox
Plots stond er een koerier voor de deur. Ik was helemaal vergeten dat ik deze box vandaag zou krijgen. "Suffie!"
Dus helemaal verrast deze box open gemaakt en dit zat erin.

3 Kortings/cadeau bonnen van 3 super leuke webshops
Ik ga zeker een rond snuffelen daar!

MODELCO - Cheek & liptint rosy red
(fullsize)
Dit innovatieve duo-product kan worden aangebracht op de lippen voor een sexy kleur of op de wangen als een long-lasting blush.
(Prijs: €18,50 / fullsize)

BIOTHERM - Biomains
(20ml)
Een veelzijdige en werkzame verzorging voor de handen. De crème beschermt en maakt de nagels krachtig.
(Prijs; €25,01 / 100 ml)

BODHI Herbal spa cosmetics - Bodylotion coconut vanilla
(20ml)
Deze natuurlijke bodylotion met een exotische aroma van kokosnoot en vanille bevat de werkzame ingrediënten jojoba-olie en zijde-extract. Een unieke formule die de huid voedt en hydrateert.
(Prijs: €17,95 / 250 ml)

DR. VAN DER HOOG - Hydro active masker
(fullsize)
Dit masker verwijdert dode huidcellen en herstelt de huid. Door de innovatieve applicatiekwast is het masker gemakkelijk aan te brengen.
(Prijs: €9,10 / fullsize)

BELL - Air flow lotus effect
(fullsize)
Door de geavanceerde technologische formule van deze nagellak wordt lucht doorgelaten, waardoor de nagels kunnen ademen.
(Prijs: € 3,50 / fullsize)


Dus dit zat er allemaal in de februari Glossybox. 
De Modelco cheek&liptint vind ik iets te veel pigment hebben en smaakt niet lekker op de lippen. Voor de rest vind ik alles super lekker ruiken en voelt zacht aan. De nagellak zit nog potdicht dus daar weet ik nog niets van af, Ik vind het wel een mooi kleurtje(grijs).
Het viel mij trouwens erg op tijdens het "overschrijven"van het kaartje dat de schrijfster erg fan was van een aantal woorden; "innovatieve", "werkzame" en "formule"

Verder vind ik deze box super leuk en
ik ben zeer benieuwd wat jullie ervan vonden.