10 February 2013

Glossybox Januari 2013 Review































Mijn eerste Glossybox review!
Zoals ik vertelde in mijn unboxing post was dat ik echt super enthousiast. Dat is nu nog steeds zo. De producten zijn nu ook nog steeds vol in gebruik, behalve het masker ;)
In mijn "wekelijkse" post had ik verteld dat ik per ongeluk 4 Glossyboxen had ontvangen, ook dat ik ze mocht houden. Dus ik dacht nu kan ik de producten langer gebruiken, langer testen en langer genieten. Dus dat was wel een hele leuke bonus. 

It´s me! :)
In deze foto zijn alle producten in gebruik (behalve het masker)


MODELCO - Lip duo lipstick & ultra shine lip gloss
Foto deel 1: Hier draag ik de lippenstift, ik had gehoord van veel andere Beauty guru's (ik ben geen beauty guru) dat ze niet zo enthousiast waren over deze kleur. Ze vonden hem te donker en te bruin. Maar ik vind hem juist helemaal het einde. Op het moment dat ik hem op deed was ik gelijk verliefd. Hij matched ook perfect bij mijn nieuwe sjaal ;) Ik vind eerlijk dit de beste kleur lippenstift die ik ooit in mijn leven heb gehad, ik vind dat hij me zo goed staat. Hij is ook lekker een beetje crèmig maar trekt wel goed in. Het is niet zo dat na één keer uit een glas drinken dat het eraf is. In een woord top!

Foto deel 2: Hier draag ik de lip gloss, ik vind deze zeer rustig en mooi, echt voor een alledaagse look. Er zitten hele kleine glitertjes in, blijft zeer goed zitten en als je per ongeluk een keer je lippen aflikt dan smaakt hij helemaal niet zo verkeerd. Hij is een beetje fruitig. 

De lipgloss en de lipppenstift gebruik ik niet over elkaar. Ik vind het gevoel altijd van laag over laag op je lippen een beetje overdadig en het grote nadeel; je lipgloss gaat dan verkleuren door de lippenstift.

Ik raad deze duo lipstick/lipgloss heel erg aan. hij is helaas wel wat prijzig, maar dan heb je ook wel echt een super goed product!


GINVERA - Greentea nude cover BB cream
Ik ben zwaar serieus over deze BB cream, Ik draag hem in deze foto's en ik vind dat mijn huid er stralend egaal uitziet. Toen ik hem voor het eerst op deed dacht ik; "dit is veel te donker voor mijn huid" en als je het dan op je gezicht verdeeld heeft het als eerst een mosgroene kleur, ja toen schrok ik ;). Maar ga je dan verder met blenden dan past hij zich letterlijk aan je huidskleur aan. Hij trekt ook een beetje in je huid, dus hij blijft echt niet op liggen (wat ik altijd vervelend vind aan andere BB creams die ze hier in nederland hebben). Hij is erg ligt om te dragen, perfect voor de zomer! En ruikt daarnaast ook heel fijn en zacht.
Echt een aanrader voor als je houd van luxe producten. 


TONI&GUY - Shampoo for damaged hair
Hier heb ik mijn haar gewassen met de Toni&Guy shampoo, zonder conditioner of masker en natuurlijk laten op drogen. Één nachtje mee geslapen en daarna vergeten me haar te kammen. Mijn haar ziet er naar mijn mening nog steeds fabulous uit :D. Wat mij opviel was dat me haar totaal niet klitten (normaal wel altijd een beetje) en super zacht aan voelde. 

Nu het wonder!:
Toen ik mijn haar waste en daarna klaar was wilde ik mij omdraaien en mijn losse haren uit het putje halen en wonder boven wonder er was niets! Ik kon dit shampoo monster 6 keer testen omdat ik hem dubbel had en 6 keer geen losse haren in het putje. Tja toen was het op en moest ik weer terug naar mijn oude shampoo. Daar van heb ik de kappers formaten:
L'oreal Professionel - Intense Repair shampoo en masker
L'oreal Professionel - Vitamino Color conditioner
Super fijne producten! Maar toen ik mij omdraaide zag ik wel weer dat er een stuk of 10 haren in het putje lagen. 
Dus ik denk erover om de Shampoo's van Toni&Guy aan te schaffen. 
Want mijn oude shampoo is toch bijna op.

Voor de volgende producten heb ik geen foto's

ANATOMICALS - The showering inferno hot fiery body cleanser
Deze douchegel is zo lekker! Ik gebruik hem nog steeds. Hij schuimt goed als je hem met een loufa gebruikt. Ik vind persoonlijk de geur iets weghebben van cola, echt super lekker. Als je hem gebruikt dan heb je echt een heerlijke geur explosie in je badkamer en binnen een paar seconden word het heel subtiel en zacht. Hij laat ook na het douchen een hele lichte subtiele geur achter.
Aanrader + niet duur ;)

CHRISTINA AGUILERA - Red sin edp & moisturizing body lotion.
De body lotion zit nu standaard in mijn tas, ik gebruik hem als handcrème want voor over heel me lichaam vind ik hem iets te overdadig maar als handcrème is hij perfect. 
Hij ruikt zo lekker, ik zou hem beschrijven als zoet en fris.
De parfum ruikt precies het zelfde maar die bewaar ik nog even voor "ik weet niet wanneer" gelegenheid. 
De bodylotion ga ik zeker kopen als hij op is. De parfum niet want als je de bodylotion als handcrème gebruik en iets te veel hebt smeer je het toch gewoon even in je nek. Precies het zelfde effect en blijft langer zitten. Dus als je de bodylotion koopt in plaats van de parfum bespaar je €17,05. Dan ruik je altijd lekker en ben je goedkoop uit ;)

DR. VAN DER HOOG - Kant en klaar masker
Ik had de Fabulous Fruits maar heb deze aan mijn zus geven. Vaak heb ik het niet zo op fruit maskers (te indringende geur), maar mijn zus erg enthousiast om dit masker te proberen. Mijn zus vertelde: 
"Op de verpakking staat 15 min inlaten trekken, maar 20 min is toch veel lekkerder. De geur is werkelijk ook echt lekker zoet en fruitig, het is geen storende geur. Hij is makkelijk te verdelen en 1 verpakking is meer dan genoeg. Hij voelt fris en zacht. Je voelt ook dat er zuur in zit, hij prikt niet maar je voelt dat er wel iets gebeurt op je gezicht. En na 10 min voelt je huid nog steeds fris aan, hij wordt wel iets steviger maar droogt niet hard in." 
Na dat ze haar gezicht weer schoon had gemaakt zei ze:
"Mijn huid voelt bijzonder zacht aan!"
Mijn favoriete masker van Dr. van der Hoog is het Honing masker, zo lekker!
Hij kost vergeleken met andere maskers wel wat duurder, niet super duur. Bij de Tuinen hebben ze zeer vaak leuke aanbiedingen voor deze maskers. 


Dus dit was de Januari Glossybox.
Ik hoop dat jullie ook allemaal zo enthousiast als mij waren.
Laat gerust weten wat jullie van deze Glossybox vonden.