08 February 2013

Super mooi wastafelkastje gescored❣ + Verdwaald in Den hout xD

Klein schattig wastafelkastje gescored! :D

Voordat ik dit kastje kocht stond er onder mijn wastafel een vierkante mand met houten deksel, daar boven op een "Moppe" kastje van "Ikea", daarnaast stond de ronde mand die je nu in het dit kastje ziet staan. Het was een werkende maar toch best vage oplossing om mijn verzorgingsproducten op te bergen.
Maar ik raakte het best wel zat!

Dus ik ben gaan rondsnuffelen, bij leenbakker en kwantum gaan kijken alleen daar hadden ze alleen maar van die smalle witte moderne wastafelkastjes. Ik was toch wel meer opzoek naar iets van hout, Donker eiken of licht grenen en met een wat zachtere afrondingen en bewerkingen (geen modern blok).

Dus ik op de marktplaats gegaan, waar vindt je anders van dat soort leuke kastjes!?
Ik zag dit kastje staan voor 20 euro('t is oorspronkelijk een hal kastje).. Met eerst nog het idee "hij is te hoog, ik zaag te poten er vanaf." Ik die persoon op gebeld en gevraagd of ik het kastje mocht kopen voor 10 euro. EN YES! hij vond het goed!! :D

Ik kon het in Den Hout komen ophalen.
Dus mama en ik gaan rijden, het was al avond, ging prima we hadden een Tom-Tom.. Toen ik het kastje zag was ik gelijk verliefd! Zo mooi en super goed verzorgd. Nadat ik het kastje had gekocht reden mams en ik weer naar huis. . . . . Ging iets minder, ik zei "ik weet de weg wel terug, kom op het is Den Hout" (super klein dorp). Kwamen wij bij een afslag en mijn moeder 100% overtuigd dat ze daar af moest slaan. Maar ik was 100% overtuigd van niet... JUP toen waren we dus verdwaald in Den Hout!
Toen kwamen we weer bij een kruising en met daarbij een bord "Den Hout" Bleek dat we richtig Made aan het rijden waren en moesten gewoon terug naar Oosterhout.

Vrouwen + autorijden + s'avonds + dorp
=
gigantisch verdwaald

Maar we zijn veilig thuis gekomen. Die avond nog (rond 12 uur s'nachts) in mijn kamer gezet en mijn spulletjes erin opgeruimd.
Ik had geen ander kastje willen wensen!