10 February 2013

Weekly Story + Childhood photos!!❤


Click to enlarge

Mijn kinderfoto's
Ik had vanavond zin om eens door ALLE oude fotoalbums en mapjes te snuffelen.
Had ze al in tijden niet meer bekeken. Sommige had ik zelfs nog nooit gezien! :O
Ik heb er een paar op een rij gezet, allemaal is natuuuuurlijk veel teveel.
Ik zal ze van links naar rechts beschrijven zover ik weet.

Foto 1: al mijn haar frutsels bij elkaar gezocht en ingedaan voor de lol:)
Foto 2: Op vakantie in Frankrijk in een middeleeuwse schandpaal in een oud kasteel.
Foto 3: Toen ik een hele hele klein meid was deed ik stiekem altijd de open haard beklimmen, maar deze keer was ik betrapt!
Foto 4: Voor het eerst schmink op mijn gezicht en meedoen aan carnaval... 
Ik had er zo'n hekel aan, helemaal niet leuk :(  
Foto 5: Plantjes planten met mijn kleine vriend Olly.
Foto 6: Plantjes water geven, ik hield toch zo van tuinieren.
Foto 7: Voor het eerst over het Sint-jansfeest vuur springen met de juffrouw. 
(Ik was zo bang!!)
Foto 8: Lekker bakken! (toen wist ik het al!)
Foto 9: Van het zonnetje genieten.
Foto 10: Autorijden met Berie.
Foto 11: Lekker kwijlen in de box.


Week update
Mijn zus kwam thuis met deze grote verrassing; een kiprollade!
Dan zal je wel denken daar is toch niets speciaals aan, NOU Wij zijn al zo lang opzoek naar een kiprollade geweest/ misschien wel 2 tot 3 jaar. Elke keer kwamen we alleen maar varkensrollades tegen. (niet echt lekker)
Dus binnen kort eten wij een keer heel erg lekker :D.

Ik was deze week ook nog even uit shoppen geweest, Ik had toen een daglichtlamp gekocht (http://goo.gl/ZBQFp).
Maar ook een leuk lapje witte stof om mooie foto's mee te maken. Dus ik heb alle witte doeken op de markt getest met mijn Modelco lip duo:), erop gelegd en foto gemaakt. Daarna uit mijn foto's een keuze gemaakt. 

Helaas is het wel en flop merkte een paar dagen later, je ziet de vezels van de stof heel erg duidelijk op foto als je hem op normaal formaat bekijkt (Mijn camera schermpje is natuurlijk klein). Dus ik hou het nu gewoon op papier.

Grote verassing van Glossybox!! :O

Zoals ik eerder heb geschreven heb ik een 3 maanden abonnement op Glossybox genomen en daarbij kreeg ik een promotiecode om de november 2012 box erbij te krijgen.

Als eerste kreeg ik netjes op tijd de januari box binnen. Maar geen november box, dus ik heb uit nieuwsgierigheid opgebeld en vroeg wanneer ik die andere box kon verwachten. zij vertelde mij dat zij een foutje hadden gemaakt en dat ik de volgende week de november box zou ontvangen. 
2 dagen later kreeg ik weer een pakketje, 2 Glossyboxen?
In deze dozen zaten de januari box en de november box, maar ik had natuurlijk de januari box al. Dus weer op gebeld en gevraagd wat moet ik nu? Ze vertelde mij dat ik ze mocht houden!! :D Super leuk!! en daarna zei ik, "ik neem aan dat ik nu volgende week geen enkele november box krijg, dat dat even goed word geregeld." Zei zeiden dat ze het al geannuleerd hadden. Nu deze week op dinsdag wordt er aan gebeld...
JAWEL, weer een Glossybox!
Rara welke.. de november box :) en weer opgebeld en ik mocht ze houden.
Dus deze maand per ongeluk 4 Glossyboxen gehad..

Maar dat was nog niet alles!
Ik las op de Glossybox Facebook pagina dat een heleboel winnaressen nog niet hadden gereageerd om hun prijzen in ontvangst te nemen en dat iedereen even alle win acties moest lang gaan om te kijken of je naam er tussen stond.
Dis ik ga even dat langs met het idee ik sta er toch niet tussen...
OMG Ik had een stijltang gewonnen!
Mijn naam staat daar :D Dus even gemaild naar het adres. Ondertussen toen ik aan het bellen was over de teveel aan Glossyboxen, vroeg ik ook even of mijn gegevens goed aan gekomen waren. Het bleek dat er iets fout ging en dat ik het nog een keer moest sturen. Ben ik blij dat ik even belde anders was het hele feestje niet door gegaan :)

Dus deze week best wel veel vreugde dansjes gemaakt :D

Toen ik lekker boven zat foto's te maken van mijn Glossybox producten keek ik plots naar buiten want ik zag iets bewegen in mijn oog hoek.. de horror :O.. "NEE hoor Marjolein gewoon sneeuw" :D

Dat ging wel een tijdje door. Ik vind het altijd zo mooi als sneeuw op een bepaalde manier en hoeveelheid valt, dat het ook echt op elk takje blijft liggen.

Ja ik rook. Ik ben al aan 't minderen, maar vond dit wel heel mooi en vaag.

De volgende ochtend heerlijk met Tara gewandeld. Het zonnetje scheen heel fel maar niet vervelend. De sneeuw werd hierdoor zo mooi en schitterend. 
Tara vind het ook dit jaar echt super leuk. Ze word er helemaal blij en hyperactief van.
(op de foto poseerde ze even omdat ik het "zei", wilde een mooie foto van Tara in de mooie schitterende sneeuw.)
Stukje terug in de tijd
Vorig jaar werd Tara veel minder blij van de sneeuw, ze liep constant te miepen dat der pootjes koud waren en stopte dan elke keer met lopen. 
Het was ook een keer zo dat ik haar even buiten in de tuin liet om te spelen. Ze snuffelde wat rond en ging ze weer miepen en daarna ging ze liggen op haar zij met haar kop helemaal in de sneeuw en mij heel zielig aan kijken. Ik had haar nog nooit zo zielig in mijn leven gezien. Haar ogen en hele houding spraken "Ik geef op, vaarwel"
Dus weer naar binnen gesleurd.
Dit jaar daar in tegen is ze niet te houden buiten. Ik denk dat het aan haar nieuwe voer ligt. dat ze meer goeie energiek rijken voedingstoffen binnen krijgt.

Dit was net voor dat ze helemaal gek ging doen. Lekker smoeltje heeft ze toch.

Mee in de auto mee naar papa en weer dat mooie zonnetje. Halleluja 

Zit ze mooi te wachten bij de voordeur. 

Na dat alle sneeuw gesmolten was kwam meneer de pompoen te voorschijn :)
Hij heeft een heleboel te verduren gehad deze koude winter.
Net een ingezakte voetbal.

Slot
Ik heb een hele blije, gezellig en zeer koude week gehad.
Zoals je ziet veel foto's van Tara, ik heb nog maar net mijn nieuwe camera dus ik ben lekker veel aan het klikken, en tja wie wordt er nooit saai, Tara ❤.
Verder heb ik ook heerlijk foto's gemaakt van al mijn Glossybox producten tot ik er nekpijn van kreeg.

Ik kan niet garanderen dat ik elke week weer een week update post heb.
Ik wil het wel heel graag (zoveel leuke foto's) maar heb het soms echt te druk.

❤Fijn weekend❤