28 March 2013

Etui van De Wereld Winkel + Leintje klets te veel ;)

Zeer mooie etui gekocht in de Wereld Winkel
Af en toe word ik gek van de chaos in mijn tas. Een nagelvijltje hier, een lippenstiftje daar... Alles ligt verspreid in mijn tas en ik kan echt nooit iets vinden als ik het nodig heb. 

Dankzij mijn zus kwam ik op het idee om ook voor mijn tas een leuk zakje of etuitje te kopen. Ik ga dan ook echt opzoek naar een zeer mooi en uniek tasje en zal niet zomaar slagen in een drogisterij of iets dergelijks. En ja hoor de eerste winkel waar ik binnen liep alweer... De Wereld Winkel daar lag het meest perfecte tasje, punt is dat was gisteren en toen had ik nog niet het idee dat ik zo'n tasje nodig had. Ik vond het gewoon super mooi en had er geen bestemming voor.
Later toen ik thuis was kreeg ik het idee pas en kon ik mijzelf wel voor mij kop slaan want ik kon vandaag weer op de fiets terug naar de stad.

zo gezegd zo gedaan Leintje is naar de stad gegaan
en heb als eerste dit tasje gekocht voor €12,95 (echt leer)
Ik was alleen vergeten te vragen uit welk land het komt.

Op zich heb ik het daarna zeer gezellig gehad in de stad met alle winkel verkopers.
Heb even staan kletsen met een HI medewerker over de Playstation 4 wat totaal niets te maken heeft met mobiele telefoons haha. Maar was zeer gezellig. Ik was daar trouwens omdat mijn mobiel internet er uit lag en niet meer aan wilde gaan, het was binnen 5 min gefixed en heb daar wel een half uur staan kletsen...

Daarna was ik naar de Vero Moda gegaan omdat gistere mijn zus had gezien als zij de Facebook van Vero Moda Oosterhout liked een gratis cadeautje kreeg. Dus ik ging daar even heen en via mijn account hun ook even geliked. En ik ben zooooooo blij met mijn cadeautje!!
Ik kreeg een super mooie sjaal en hij kleur mij zo goed. Vanaf vandaag mijn favoriete sjaal! De sleutel ketting had mijn zus gisteren gekregen, maar ze hoefde hem niet dus kreeg ik hem. Ik weet nog niet wat ik er mee ga doen of waar ik hem op kan dragen.

Verder heb ik nog super gezellig staan kletsen met een verkoper van Dixons over spellen en tv series. Ik heb daar ook een super gaaf spel gekocht + Ik ben iets super leukst te weten gekomen!
Meer weten?:

Verder was deze dag erg verrassend en gezellig. Ik ben 100% gelukkig dat ik terug naar de stad ben gegaan voor mijn mooi etuitje.