11 March 2013

Klein dilemma + update info

Ik heb een dilemma :O
Ik ben al een tijdje aan het na denken wat ik nou wil doen met mijn blog:
In het Engels & Nederlands.
Glossybox in het Nederlands de rest Engels.
Helemaal Engels.
Helemaal Nederlands.
Dubbele blog; 1 in het Engels andere in het Nederlands.
snapje ;)

Het lijkt mij leuk om meer mensen te kunnen bereiken. Maar als ik kijk naar de dingen waar over ik schrijf en wil schrijven kom ik toch vaak uit op Nederlands maar bepaalde dingen kunnen ook in het Engels... GRRR 

Dus wat ik nou zat te denken is als ik nu gewoon een lange tijd alleen in het Nederlands ga schrijven en bijv; Ebay aankopen en internationale dingen in het Engels en Nederlands.
Zodat ik wel de Ebay en andere shops kan promoten :) vind ik wel zo aardig. En bijv een make-up collectie van Hema, Catrice en Maybelline dat doe ik gewoon in het Nederlands, ook al is Maybelline internationaal. Anders worden het zulke lange lappen tekst onder een foto.

So for the English people; Sorry my blog will written in Dutch a lot, 'cause too many things are only available in the Netherlands. For example brands like: Hema, Catrice, DA. You'll be like "HUH what now?" Not that I'm only talking about hauls, hihi:p. 
So the plan is: when I find something that is really international I'll write in both languages.
example: Sedona Lace, Ebay, Etsy...
So I can support the shops worldwide:)


Update info
Ik loop erg achter met mijn blog maar wil wel graag alles in halen. Ik vind dat wel de moeite waard, want heel veel dingetjes wil ik zoooo graag met jullie delen(de wereld:O)
Maar het kost wel wat werk, Ik moet nog veel zo foto's bewerken. Jup, ik ben een perfectionist.
Dus alle blogposts na de Sedona Lace post zijn nieuw. Ik wil graag the de datums een beetje kloppen.

I'm aware that I'm really behind schedule with my blog but I still really like catch up. I think it's definitely worth it. 'cause there are soo many thingy's I would like to share with you(the world:O) But it's a hard work, I still have to edit so many pictures. Yes, I'm a perfectionist.
So all posts that aired after the Sedona Lace post are new. I like to keep the dates little in order of time.


Dus dit was een kleine update, nu snel mijn hondje uitlaten :)
So this was a short update, now I'm gonna walk my dog quick:)

I didn't do a spellingscheck.. I hope both languages are fine ;)

*Hugs*