02 March 2013

Koopmans cadeautje ❤

Een "lekker" cadeautje van Koopmans
Zoals ik in mijn Valentijns post had verteld dat ik een klacht had ingediend tegen hun koekjes recept en hun mij voor het ongemak een leuk Koopmans pakket zouden op sturen
Link naar de post:

Maar ik heb dus mijn "pakketje" binnen gekregen van Koopmans en was super verrast! Want ik had echt niet zo veel verwacht, ik dacht zelf 1 pak cake of zo iets dergelijks.
Ik ben heel erg benieuwd naar de pannen koeken en de pizza bodem, want ik die heb nog nooit geprobeerd.
De andere 2 wel. De appeltaart vorig jaar voor mijn verjaardag gemaakt en de Apple-kaneel cake gewoon een keer zomaar. 
Mijn moeder zei daarna dat ze de Appel-kaneel cake wel op haar verjaardag wilde. Toevallig dat hij dan net in dit pakket zit.

Ik ben erg blij met deze producten van Koopmans. Twee ervan zijn mijn favoriet en ik hoop dat de andere 2 dat ook worden!
Mijn "bakkersplank" van mijn voorraad kast wordt steeds voller en voller ;).

Heel erg bedankt Koopmans 

Voor andere leuke recepten kijk eens op hun website,
ik haal daar zelf ook veel van mijn recepten vandaan.