29 March 2013

Medal of Honor Warfighter & Mass Effect Triology + gehuild

Medal of Honor Warfighter
Gisteren heb ik dit spel gekocht bij Dixons. Ik wilde dit spel omdat in het vorige spel mijn character dood ging op het einde... niet waar! Ik was in de war met Call of Duty Modern Warfare 2, Helemaal niet zo erg want het vorige deel van Medal of Honor was ook super gaaf!


Trailer:

 Ik heb verder daar super gezellig staan kletsen met de verkoper over van allerlei games en tv series. Over wat voor genres we graag speelde en dat tv serie interesses het zelfde waren. Game of Thrones duh! ;) Daarna heb ik hem nog een super gave en mooie nieuwe tv serie aangeraden:
Link:

Verder hadden we het over de Playstation 4 en hij kwam toen met super leuk nieuws aan:
Diablo 3 wordt ook released voor de Playstation 4!

Ik zat er namelijk al over na te denken om dit spel aan te schaffen nadat ik het zag bij de vriend van mijn zus. Maar ik zat er ook aan te denken om de Playstation 4 te kopen... Misschien voor mijn verjaardag ;) Dus dan zou het allemaal wel mooi samen komen.


Mass Effect Trilogy
Dit spel heb ik eergisteren gekocht bij Game Mania, want ik moest en zou het vervolg van Mass Effect 2 spelen. Ik had laatst Mass Effect 2 uitgespeeld en ik heb zitten huilen op 't einde, dit is mij nog nooit overkomen bij een computerspel. Dus gelijk moest ik dit vervolg hebben.
Ik kon kiezen uit Mass Effect 3 voor €19,95 of de volledige trilogy voor €19,95.
Ik heb gekozen voor de Trilogy want ik heb 1 en 3 nog nooit gespeeld en besloten toen om mijn "losse"Mass Effect 2 aan de vriend van mijn zus te geven. 
Hij was daar super blij mee! Ik was vergeten dat hij thuis Mass Effect 1 aan het spelen was, dus dat kwam allemaal wel heel goed uit.

Trailer:

Bij het schrijven van dit verhaaltje en het opzoeken van deze trailer ben ik "weer" tot huilen uitgebarsten. Op een of andere manier raakt dit spel mij zo erg. 

Verder vind ik dit spel echt geweldig. Wat ik er erg mooi aan vind is de diepgang van het verhaal en personages. Je zal ook constant door het hele spel keuzes moeten maken die in de loop van het spel grote gevolgen of wendingen zullen hebben.
Ook zit er op een of andere manier veel structuur in de besturing van je eigen personage. Het voelt allemaal heel erg high tech en vloeiend.

Deel 2 is echt een aanrader! 
"Grrr"

Deel 1 ook volgens de vriend van mijn zus en deel 3 moeten we nog bekijken.
Ik ben heel erg benieuwd naar deel 1 en 3 :D