07 March 2013

Nieuwe Esprit Sleehak Sneakers

Dit zijn mijn nieuwe schoenen!
Ik was aan het shoppen met mijn zus is Breda tot wij opeens een andere straat in liepen en zag deze sneakers opeens buiten staan en liep er gelijk op af. Dus stapte de winkel binnen en voor dat we een stap verder konden zetten vertelde een verkoopster ons dat deze winkel: Durlinger net vandaag geopend was en dat iedereen 15% korting kreeg op zijn volledige aankoop bedrag. 
Mijn zus en ik keken elkaar aan en binnen 1 sec waren we gelijk bergen met schoenen aan het verzamelen om te gaan passen.


Ik vond deze schoenen toch echt het mooiste en het fijnst zitten. Dus ik vroeg of de verkoopster ze voor mij apart wilde houden tot sluitingstijd.
Mijn zus had ook super mooie loafers gevonden in een hele mooie pastel mint kleur, alleen deze moeste besteld worden omdat haar maat uitverkocht was.

We hebben daarna nog even verder gekeken in de stad maar kon niets beter of leukers vinden. Daarna met pijn aan mijn voeten terug gestrompeld naar Durlinger om nog een keer de sneakers te passen. Ik deed ze aan en zei met een diepe zucht "woow wat voelen deze schoenen nu fijn en zacht aan mijn zere voetjes, ik koop ze!"
(Heb altijd veel pijn aan mijn voeten aan het einde van een shop middag)

Ik ging eigenlijk voor een leuk goedkoop lente schoentje, maar deze zitten zo ongelofelijk lekker, zijn ook mooi en lente achtig. Ik kon ze echt niet laten liggen.

2 foto's van de zijkanten:
Hij is gemaakt van stof en leer.

Ze hebben ook een gemakkelijke ritssluiting aan de zijkant zodat je niet altijd zit te rommelen met de veters.

Ze waren €89,95 en dan met 15% eraf = €76,46


De Loafers van mijn zus zien er zo uit:
Het plaatje is een beetje onduidelijk omdat zij zelf nog geen foto ervan had gemaakt.
Dus deze is gewoon van internet afgeplukt.

Deze zijn helemaal van leer en zitten super zacht, hij snijdt ook nergens aan de randjes. 
(Wat in het begin van 't dragen van ballerina's, loafers etc wel vaak blaren oplevert)

Ze waren €59,95 en dan met 15% eraf = €50,96

link:

We hebben allebei een top middag gehad!
+
❤WE LOVE ESPRIT!❤