21 March 2013

Young Beauty Glossybox Maart 2013

De Young Beauty box
Dis was een eenmalige box(zak) om kennis mee te maken.
Voor de mensen met een Glossybox abonnement kregen ze in het Glossy Mag een 10% kortingscode. Dat is natuurlijk altijd wel leuk en heb hem ook gelijk besteld. Ik was wel erg benieuwd wat er in deze Young Beauty box zat.

PEARL DROPS - Beauty sleep
(fullsize)
Dit nachtserum voor tanden en tandvlees versterkt het glazuur en zorgt bovendien voor een stralende witte, mooie glimlach!
(Prijs: €5,99 / fullsize)

DR. VAN DER HOOG - Funmasker
(fullsize)
De verpakking bevat twee funmaskers, die voor een mooie huid zorgen. Beleef samen met een vriendin een gezellige ontspanningsmoment!
(Prijs: €1,79 / fullsize)

SYOSS - Glossing mousse
(fullsize)
Deze mousse zorgt voor ultra sterke fixatie, geeft het haar een mooie glans en brengt het in elk gewenst model.
(Prijs: €5,07 / fullsize)

FA - Shower & lotion douchecrème pomegranate
(fullsize)
Deze hydraterende en verzorgende showercream is verrijkt met bodylotion, waardoor je huid na het douchen heerlijke zacht aanvoelt.
(Prijs: € 3,29 / fullsize)

2B - Mega colours
(fullsize)
De trendy nude kleur 'Café au Lait' heeft een ultieme glans en zorgt voor maximale dekking. De Mega Colours lijn van 2B is ook in ontelbare andere kleuren te verkrijgen.
(Prijs: € 3,49 / fullsize)

8X4 - Glam up
(fullsize)
Een heerlijke geur voor de glamour vrouw met stijl en klasse. Laat gedurende de hele dag een frisse geur achter.
(Prijs: € 3,04 / fullsize)


Naar mijn mening klopt het niet hoe ze deze box hebben beschreven:
"Voor je ligt de állereerste editie van Glossybox Young Beauty! Maar wat is eigenlijk jong? Of je nou 15, 20, 30 of 40 bent... zolang je een echte beautyliefhebber bent, zit je met deze box helemaal goed!"

Ik vind persoonlijk dat deze box meer past voor de dames vanaf 13 jaar(als ze er aan toe zijn) tot en met 18 jaar.

Maar hij is wel leuk en fleurig! De deodorant is altijd handig. 
De FA showercream ruikt super lekker, Heb nu een overvloed aan showercreams dankzij Glossybox ;). De Pearl drops ga ik gebruiken na dat mijn beugel eruit is :), gewoon als leuk cadeautje. Het lakje vind ik wel mooi (flesje = saai). Het masker moet nog een keer uitproberen en het Syoss product durf ik niet te gebruiken want ik hoor daar zeer ernstige "haar"verhalen over.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze Young Beauty zak (box) vonden :)