04 April 2013

Catrice Absolute Nude Eyeshadow Palette cadeautje van Sabine

Catrice Absolute Nude Eyeshadow Palette
Dit paletteje kreeg ik zomaar van mijn lieve zus Sabine. 

Wij samen hadden 't er wel eens over dat ik graag gewoon een simpel nude palette zou willen, in plaats van het palette wat ik nu heb met 50 kleuren waar ik onmogelijk tussen kan kiezen en waar ik de helft niet eens van gebruikte. Ik zat toen wel eens te denken aan het Urban Decay NAKED palette, maar vond dat nog iets te duur voor mij omdat ik nog niet eens wist of ik het wel leuk bleef vinden om mijn ogen vaak op te maken.

Dus na dat Sabine vandaag was wezen shoppen kwam zij opeens thuis met een verrassing voor mij, "Voor mij?!" Ik vond het zo ongelofelijk lief en attent van haar. Ik heb haar dan ook een super dikke knuffel gegeven!

Deze kleuren passen perfect bij mij. Niet de koud & niet te warm, precies goed :).
Dus met mijn Sedona Lace brushes kan ik deze kleuren perfect op mijn ogen toepassen.

❤ Dankjewel mijn lieve zus ❤