18 April 2013

Glossybox April 2013

De April-doet-wat-hij-wil Glossybox
Ik heb deze maand weer een nieuw 3 maanden abonnement op Glossybox genomen omdat de vorige 3 zo goed bevielen! 
Ik heb vandaag een uur met liefde zitten wachten voor het raam tot de Glossybox koerier langs kwam. Tegelijkertijd met mijn hondje Tara zitten gekken. 
En daar kwam ze, ik maakte een sprongetje in de lucht en huppelde naar de voordeur :).
Ik maakte de box gelijk open en was gelijk helemaal happy met wat ik erin zag liggen.
Dit zat erin:

Het standaard Glossy Mag.
"Spring is here", deze keer staan er allemaal leuke weetjes en tips in over lekker actief bezig zijn. Nieuwe lente beauty producten, Over de Moederdag Glossybox en over dat er 2 mei een officiële Glossybox winkel komt in Amsterdam, Haarlemmerdijk 41.

LANCÔME - Advanced génifique
(7ml)
Een primeur! Deze vernieuwdde versie van génefique, het meest complete youth activating serum, kan je nu testen voordat deze überhaupt in de winkel ligt! Het serum heeft een direct en verbluffend effect op alle 10 kenmerken van jeugdigheid. De huid straalt en lijntjes zijn direct minder zichtbaar. Ze voelt gladder, voller en steviger aan.
(Prijs: €70,60 / 30 ml)

KIEHL'S - Aromatic blends skin-softening blodylotion
(65ml)
De parfums van de aromatic blends-lijn combineren geuren van over de hele wereld, waarbij gebruik gemaakt is van duurzame methoden en de natuurlijkste ingrediënten. De verzachtende lichaamslotion hydrateert goed en geeft de huid 24 uur een zacht en verzorgd gevoel.
(Prijs: €24,00 / 250 ml)

NARCISO RODRIGUEZ - For her
(1ml)
Drie unieke uitvoeringen (eau de toilette, eau de parfum & eau de parfum intense) van een onweerstaanbare elegante geur die zich kenmerkt door een hart van musc verrijkt met sensuele bloemen.
(Prijs: €69,15 / 30 ml )

MAVALA - Nail color cream
(fullsize)
Dit Zwitserse merk is met name bekend vanwege het gigantische assortiment nagellak. Jaarlijks verschijnen er maar liefst 12 nieuwe kleuren! Deze editie bevat verschillende zoete pastel tinten. Mavala staat bekend om haar perfect dekkende nagellak, in een super handig klein flesje.
(Prijs: 4,99 / fullsize)

TONI&GUY - Creative extreme hold hairspray
(75ml)
Houd je haar onder controle met deze extreem sterke en langdurige fixatie. Herschrijf de wetten van de zwaartekracht! Spuit de spray op droog haar voor én na het stylen.
(Prijs: €11,99 / 250 ml)

RITUALS - Perfection volume mascara (cadeautje)
(fullsize)
Glossybox had een leuke actie lopen als je voor een "bepaalde datum" een nieuwe abonnement afsloot bij hun dat je er dan een gratis mascara van €15,50 bij zou krijgen.
Ik vind dit natuurlijk wel erg leuk, want ik heb er nog 1 liggen die uit de oktober 2012 box kwam. Ik had hem nog niet uitgeprobeerd. Maar misschien wordt het nu eens tijd dat ik dat wel doe ;).


Ik vind deze april Glossybox erg leuk!! 
De Mavala vind ik niet bepaald een 'melon" kleur maar meer een "peach"kleur hebben, Persoonlijk vind ik dat helemaal niet erg want ik ben gek op peach!
De Toni&Guy hairspray ruikt geweldig lekker en werkt inderdaad zo hoe ze hem hebben geschreven!
De Kiehl's Bodylotion is super zacht en heeft een subtiele geur, op het kaartje stond stond dat ik een body cleanser had moeten ontvangen maar ik ben erg blij met deze body lotion + als handcrème gebruiken dan doe je er langer mee ;)
Het Lancôme serum geef ik aan mijn moeder, want ze is de laatste tijd helemaal fan geworden van het verzorgen van der huid sinds dat ze gestopt is met roken! (zo trots op haar)
De parfumpjes laat ik nog even dicht tot ik een perfecte gelegenheid ervoor heb gevonden. Ik heb ze wel geroken en ze ruiken heel zacht, subtiel en lekker voor de lente.

Zoals je ziet ben ik erg enthousiast over deze april glossybox en ben heel erg benieuwd wat jullie er van vonden.