15 April 2013

I have new updates❣

U don't speak Dutch? use the google translator in the upper right column :)

Ik heb weer een hoop updates :D


Update 1 Dilemma weg:
Ik ben eruit wat ik nu ga doen met mijn blog. 
Mijn blog zal in het Nederlands en Engels zijn.
Meer en deel is Nederlands, als mijn Weekly Story (wat misschien niet elke week is...) 
Glossybox, Nederlandse Hauls, en andere leuke lifestyle dingetjes.
Wat in het Engels zal zijn, zijn alleen de "echt internationale hauls en people/shop supports. bijv Sedona Lace haul en andere dingen die nog komen in de toekomst.

Update 2 Downdates: 
Ik ben in de tussentijd gewoon door gaan bloggen aan mijn grote berg aan blog onderwerpen waar ik mee achter liep. Die berg wordt steeds kleiner. Ik ben er bijna!!
Je hebt het misschien nog niet gemerkt want Het grote vraagteken blogpost staat nog steeds boven aan. Maar zou je eens terug bladeren staan daar héél veel leuke nieuwe blogposts om te lezen. Ik zet de blogposts op de originele datums.

Update 3 Categories:
Zoals je misschien ook al hebt gezien is mijn "categories" kolommetje ook wat langer geworden. daar kan je aan klikken over welk onderwerp je het liefst wil lezen. je kan daar ook "Dutch" klikken en dan krijg je alleen de Nederlandse Blogposts te zien. zo heb ik ook een tag voor alleen Engels. 

Update 4 Google translator: 
Ik heb nu een Google translator boven in de rechtse kolom. Om de engelse posts te vertalen, als je hebt nodig hebt. Het is Google dus ik garandeer geen perfecte zins opbouw en zo ;)

Update 5 Facebook pagina:
Ik heb eindelijk een Facebook pagina aan gemaakt. In de linker kolom kan je de "Like" button vinden. 
Je mag natuurlijk ook als vriend toevoegen op mijn persoonlijke Facebook account. 
Op mijn "pagina" zal ik over mijn blog posten en gewoon leuke andere dingetjes.
Mijn persoonlijke blog daar kan je ook gewoon grote onzin tegen komen.

Update 6 Subscribe:
Ik heb sinds kort ook een "Subscribe" optie. Onderin in de linkse kolom.
Daar kun je je email adres invullen en wordt je via je mail op de hoogste gehouden van de activiteiten op mijn blog.

Update 7 Nieuw Twitter ontwerp:
Jup, ik heb Twitter al een aantal jaar, niets bijzonders. MAAR ik heb gisteren een super mooie nieuwe achtergrond en header ervoor ontworpen.
Ik durf echt wel te zeggen dat ik er super trots op ben:)
https://twitter.com/MissMKucmer

Update 8 Haully Lein:
Waarschijnlijk heb je ook al dat boekje boven in de rechtse kolom zien staan. Als je er nu op klikt wordt je naar een leuk plaatje gestuurd dat mijn Haully Lein nog "Under construction is"
Ik heb een nieuwe Youtube channel en ben daar van plan om lekker veel hauls te laten zien, soms gewoon mijn ei kwijt of wat dan ook. 
Dit staat op de planning, ik heb er nu nog geen tijd voor. Ik wil natuurlijk ook een super mooie layout voor maken. 
"ja, ik ben een perfectionistje"

Update 9 ribben gekneusd:
Ik wilde laatst al is een video maken op YouTube van de maart Glossybox. Alleen tijdens dit filmen heb ik denk ik iets stoms gedaan. Het ging allemaal niet echt handig, ik zat niet lekker, mijn camera viel, belichting was prut etc. 
Een uurtje later merkte ik dat ik pijn had, en ik dacht zal wel een spier verrekt hebben met all dat gedoe. 2 dagen later was het nog steeds niet weg. Ik kon gewoon alles doen alleen op het moment dat ik mijn rechterkant van mijn buik aanraakte deed het zo'n zeer.  
Echt heftige blauwenplek pijn. Het waren vanaf onder mijn borst 3 ribben naar beneden. 
Ook als iemand mij een knuffel gaf ( lief he) deed het pijn. 
Blijkt dus dat ik mijn ribben gekneusd had met 't filmen voor Youtube!
xD

Dus dit zijn al mijn nieuwe blogposts (Downdates)

Valentijn bak festijn dag ❤

Weekly Story + Childhood Photos!!❤

Super mooi wastafelkastje gescored❣ + Verdwaald in Den Hout xD

Pink cute binders + little camera necklace

A cup from Peru

Panasonic Lumix DMC-SZ7 + Daylight lamp

New make-up stash + shower pouf

Burberry calendar 2013

Tara's Birthday ❤ + Bone necklace

2 new pair of snow boots

Dat scheelt weer met terug bladeren.

*❤*Hugs*❤*