27 September 2013

Action MAX lippenstiften en lipgloss haul & review!

Action MAX lippenstiften en lipgloss haul & review
Awesome Action Haul!
Ik was laatst wezen shoppen op advies van Nancy. Zij had een lippenstift van de Action in de kleur peach gebruikt in een blogpost van haar. Ik was er heel benieuwd naar en ze zei dat ze zeker 't uitproberen waard zijn. Ze zijn super goedkoop en zij zelf vond ze erg fijn. (Onderaan de post zal ik haar leuke blog vermelden)
Ik heb lekker gek gedaan en heb 3 setjes van 2 lippenstiften erin gekocht, plus een mooie lipgloss! hier komt het review...

Action MAX lippenstiften en lipgloss
Dit zijn ze nog in de verpakking
In de vorige foto had ik 5 lippenstiften vast, omdat ik er 1 dubbel heb.
Ze zijn netjes per 2 verpakt. Tijdens het shoppen moet je goed kijken of de achterkant niet opengescheurd is geweest, anders niet kopen!
Ik ga van licht naar donker.

Action Max lippenstift Silke Nude
Action Max lippenstift Silke Nude
Prijs per stuk €0,45

Action Max lippenstift Silke Nude review
De swatch
Deze kleur is niet echt geweldig. Ik heb moeite gedaan om blij te kijken!
Hij laat mij er ziek uit zien en is totaal niet de kleur van mijn huid. Niet silky nude,
nieuwe naam: sick nude.

Action Max lippenstift Silke Nude sucks
Mijn waren emotie! ;)
Zo dacht ik er letterlijk over. Ik heb een uur staan fotograferen voor 1 lippenstift!
Hij werkt echt niet mee en ik was hier ook echt doodmoe ervan.
Nu de rest! :D

Action Max  lippenstift Hot Pink
Action Max  lippenstift Hot Pink
Prijs per stuk €0,45 
(deze heb ik dubbel)

Action Max  lippenstift Hot Pink review
De swatch
Ik heb nog nooit een hot pink lippenstift gehad en ik vind hem ergens wel leuk staan :)
Hij heeft een mooie zachte glans; hij is erg gewaagd en happy!

Action Max  lippenstift Fabulous Orange
Action Max lippenstift Fabulous Orange
Prijs per stuk €0,45

Action Max  lippenstift Fabulous Orange review
De Swatch
Ik vind deze kleur helemaal perfect voor de herfst, echt fabulous!
Hij heeft een mooie subtiele gouden glitter glans erin zitten. Je voelt de glitters niet (zo fijntjes zijn ze) Ik draag nooit lippenstift als ik de glitters voel, dus deze is super.

Action Max lippenstift Cherry Red
Action Max lippenstift Cherry Red
Prijs per stuk €0,45

Action Max lippenstift Cherry Red review
De swatch
De perfecte kleur rood. In andere woorden het Buffy rood :)
Ik hou best van knal rood, Ik vind dat het mooi kleurt bij mijn blonde haar.
Deze lippenstift heeft een gewone rustige glans.

Action Max  lippenstift Warm Wine
Action Max lippenstift Warm Wine
Prijs per stuk €0,45

Action Max lippenstift Warm Wine review
De swatch
Deze kleur is perfect voor de herfst én winter, lekker warm maar niet too much.
Deze kleur combineer ik graag en makkelijk. Helemaal super.

De kwaliteit van de lippenstiften
Ze zijn zacht en crèmig. Na een tijdje drogen ze lichtjes op de lippen maar niet heel heftig. Je zou als extra laagje een lekkere vettige lipbalm erover kunnen smeren maar dat is persoonlijk.
Ze ruiken zoals je lip producten het liefst ruikt, dus bijna niet.
Verder stainen ze ook lichtjes, dus als je even niet opnieuw lippenstift aanbrengt na 3 of 4 uur dan is die mooie kleur nog steeds zichtbaar.
Persoonlijk zou ik altijd zorgen dan je lippen velletjes vrij zijn want ze hebben flink de neiging om daar tussen te gaan zitten. Ik heb mijn lippen ook goed gescrubd voordat ik ging swatchen.

De lipgloss
Action Max lipgloss Italian Red
Action Max lipgloss Italian Red
Prijs €1,69

Action Max lipgloss Italian Red review
De swatch
Deze lipgloss heeft een handig spiegeltje op de zijkant van de dop zitten en een ledlampje in de dop, super handig. Deze lipgloss bevat ook hele kleine blauwe glitters, Deze zie je absoluut niet, ze zijn speciaal om je tanden witter te doen lijken. De kleur vind ik erg mooi en lekker makkelijk te combineren met alles. Voor alledaags gebruik.

De kwaliteit van de lipgloss
Hij stained ook goed zoals ik al eerder bij de lippenstiften beschreef. 
Hij plakt netjes, sommige mensen vinden dat niet fijn maar ik wel, want het betekent dat je lipgloss dan goed en stevig blijf zitten. Vergeleken met "glijende" lipgloss duw je vaak met je lippen het naar de randjes en dan moet je weer opnieuw opdoen. 
Hij ruikt zoals je lip producten het liefst ruikt, dus bijna niet.
Je hoeft niet je lippen te scrubben, hij vult alle velletjes etc op alsof je mooie gehydrateerde egale lippen hebt.

Alles bij elkaar koste: €4,36
Ben ik er blij mee... JA :)

Nancy Heartshapedrosepetals
Nancy van Heartshapedrosepetals
Nancy is 22 jaar en sinds deze zomer een zeer actieve blogger. Ze is ook nog eens een super lief en spontaan mens! :) Ik lees haar blog dagelijks, haar blog is het moment één van mijn favoriete blogs om te volgen.

Wat kan je vinden op Heartshapedrosepetals
Ze schrijft graag over budget producten, ze geeft over alles altijd 100% eerlijke reviews.
Van alles over Beauty, leuke weetjes en recepten kom je er ook vaak tegen.
Plus veel andere leuke onderwerpen die spontaan langs komen.
Elke dag staat er weer een nieuw artikel online, dus elke dag weer lekker lezen!

Ik zou het super vinden als jullie eens een kijkje namen op haar website :)
Heartshapedrosepetals link

Extra
Dit was mijn eerste lipproducten review :O Ik heb ook echt super veel ruzie gehad met het daglicht/belichting, zoveel dat ik s'avonds laat dus eindigde in de badkamer haha.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden :D
+
Bij 25 Bloglovin' volgers én 25 Facebook likes,
doe ik een winactie!

Mijn vraagjes aan jou
Welke kleur van de Action lip producten vind jij het mooist?
Welke zou je dragen deze herfst?
Ga jij deze kleurtjes ook uitproberen?