08 September 2013

Cattier Paris haul & review + 25% korting! ✿

Cattier paris haul review korting
 Mijn Cattier Paris haul
Waarom Cattier?
De biologische cosmetica van CATTIER wordt ontwikkeld op basis van natuurlijke ingrediënten, die deels afkomstig zijn uit de biologische landbouw. De producten bevatten geen parabenen, fenoxyethanol, synthetische kleur- of geurstoffen of petroleumderivaten.
(bron: www.cattier-paris.nl)

Een tijdje geleden had ik aan Cattier gevraagd of zij mij wat samples wilde opsturen van de dagcrème omdat ik onzeker was of ik er wel tegen kon. Ik ben helemaal blij want ik kan er tegen. De zoektocht naar de perfecte dagcrème voor mijn huid is over! Zij hadden mij toen ook samples gestuurd van hun andere producten en die bevielen ook zeer goed. Ik ben gelijk gaan shoppen ;) Ik zal overal de standaard prijs vermelden, onderaan deze post vind je de meer info over de 25% korting.
Één product had ik al in mijn bezit en daar begin ik mee, ook zal ik 

Cattier paris shampoo yoghurt
Cattier Paris - Shampoo, yoghurt
(€10,16)
Ik was een lange tijd op zoek naar de perfecte shampoo voor de zomer omdat mijn haar niet meer goed reageerde op mijn vorige shampoo. Deze shampoo is zo fijn, hij helpt mijn haar te luisteren naar mij. Mijn haar pluist niet meer, voelt glad en gezond aan tot in de puntjes. Hij ruikt trouwens geweldig! 

Stel je jezelf voor in de frisse buitenlucht op een grote open weide vlakte in een prachtig bos, met de zachte zonnestralen die je huid aaien en jijzelf dwarrelt wat in het rond.

En dit liedje beschrijft hoe je je voelt.

Zo beschrijf ik de geur van deze shampoo.
En nog iets wat deze shampoo doet is hij laat een heerlijke geur achter na dat je haar opgedroogd is. Ik heb dit persoonlijk nog nooit meemaakt met shampoo, want meestal ruikt mijn haar naar mij. Dus ik ben helemaal happy:)

Cattier Paris Secret Botanique vochtinbrengende dagcrème
Cattier Paris - Secret Botanique, vochtinbrengende dagcrème
(€20,33)
Hiervan had ik dus een sample gekregen en hij beviel zo goed, ik heb hem gelijk gekocht.
De reden waarom hij zo goed bevalt is omdat ik er dus niet allergisch voor ben, hij prikt niet, hij brandt niet, ik krijg geen uitslag er van.
Ik heb persoonlijk altijd last van een woestijn/porseleinen huid na het douche, "krakt aan alle kanten." Dus ik moet altijd gelijk iets erop smeren. En nu kan dat want ik ben niet allergisch:)
Deze dagcrème is dus voor de gevoelige & de droge huid, helemaal perfect dus.
Hij voelt heel mild en goed verzorgend, Hij smeert zeer goed uit en trekt fijn in.
Ook heeft dit product weer een heerlijke subtiele geur. Niet indringend maar juist heel fijn en ontspannend.

Cattier Paris Nuage Céleste reinigende mousse
Cattier Paris - Nuage Céleste, reinigende mousse
(€10,16)
Deze mousse kan voor mijn huidtype iets te uitdrogend zijn en daarom gebruik ik hem alleen voor het douchen want daarna doe ik toch standaard dagcrème op. 
(de Secret Botanique ;)
Ik vind de mousse heel erg fijn, mijn gezicht voelt super zacht en schoon na dat ik het heb gebruikt.

Cattier Paris  Caresse d'Herboriste reinigingsmelk
Cattier Paris - Caresse d'Herboriste, reinigingsmelk
(€11,17)
Deze reinigingsmelk heb ik speciaal gekocht voor de momenten wanneer ik dus niet de mousse gebruik. Gewoon snel voor het slapen gaan even je gezicht schoon maken en eventueel make-up. Deze verzorgt goed en voelt heel zacht aan, hij droogt mijn huid ook niet uit. Dit zou eventueel ook niet uitmaken want hierna gebruik ik nog een product(komt hierna) en daarna weer de Secret Botanique dagcrème. ;)

Cattier Paris  Perle D'eau reinigende micellaire oplossing
Cattier Paris - Perle d'Eau, reinigende micellaire oplossing
(€10,67)
Deze oplossing gebruik ik na de reinigingsmelk, Het is een tonic met een micellaire werking dus een perfect match. Hij werkt super om mijn make-up eraf te halen. Mijn make-up kan soms erg waterproof zijn ook al zijn ze dat niet en bij andere soorten producten om make-up eraf te halen duurt het soms zo lang, of met veel geweld dat mijn huid/ogen erg gaan irriteren. 
Maar dit product weet er op een super zachte manier raad mee! :)

Cattier Paris  Masque Argile roze klei masker
Cattier Paris - Masque Argile, roze klei masker
(€7,11)
Dit masker wilde ik heel graag uitproberen, vooral omdat er op staat ROZE :D
en natuurlijk omdat de rest van alle Cattier producten zo goed bevallen.
Ik heb dit masker nog niet uitgeprobeerd omdat het de afgelopen dagen zo ontzettend warm was en ik krijg dan altijd een erg benauwd gevoel met een masker op. Dus ik heb er nog even mee gewacht. Mijn moeder en ik gaan samen dit masker uitproberen. Het weer is nu wat afgekoeld, dus binnenkort zal ik een reviewtje schrijven met ook de ervaring van mijn moeder.

Sedona Lace Foundation brush 727
Sedona Lace - Foundation brush 727
($12,95 ongeveer €9,71)
Deze foundation borstel zal ik gebruiken voor het roze klei masker, want ik gebruik deze nooit voor mijn foundation, ik heb daar een andere voor dus deze word voortaan mijn masker borstel.

Hier kan je deze borstel kopen en nog veel meer super make up borstels:
Sedona Lace website

Cattier Paris Beauty travelset
Cattier Paris - Beauty travelset
(€8,99)
Dit super schattige travelsetje heb ik gekocht omdat ik het gewoon zo CUTE vond :D Ik ga eigenlijk nooit op vakantie dus voor mij totaal overbodig, maar vond het gewoon leuk haha. 

Wat zit erin:
Perle d’Eau reinigende micellaire oplossing – 50ml
 Élixir Végétal hydraterende dagcrème – 15ml
 Roze klei masker – 40ml

Cattier Paris Anti-aging travelset
Cattier Paris - Anti-aging travelset
(€9,99)
Dit super schattige travelsetje heb ik aan mijn moeder cadeau gedaan, omdat ik haar dolgraag wil laten ervaren hoe geweldig Cattier is.

Wat zit erin:
Caresse d’Herboriste reinigingsmelk – 50ml
Nectar Éternel anti-rimpelverzorging – 15ml
Roze klei masker – 40ml

Ik zal ook in het review van het roze klei masker erbij vertellen wat mijn moeder van de andere producten vond.


Cattier Paris Eau fraiche Petillante
Gewonnen: Cattier Paris - Eau fraîche Pétillante
(€25,41)
Ik had meegedaan aan de nieuwsbrief winactie van Cattier. Op 2 september zag ik op de Cattier Paris Facebook pagina dat ik had gewonnen met 9 andere dames.
Ik stond rondjes te dansen in de huiskamer :D
Bij de winactie kon je aangeven welke van de 3 geuren je het liefst wilde winnen. Ik vond deze geur het lekkerst ruiken (al in Broeders Gezondheidswinkel geroken)
Toen ik mijn pakje opende van Cattier wilde ik hem gelijk weer ruiken en tot verbazing rook ik alle noten van de geur (de topnoot, hartnoot en de basisnoot)
Het is een eau de toilette met de beste combi van ingrediënten ever waar je echt niet zelf zal opkomen. Prachtig!
Het is een sterke eau de toilette, dat na gedurende tijd netjes naar zijn volgende noot gaat, maar hij vervliegt niet. Hij blijft sterk en ook subtiel aanwezig. Precies wat je wilt hebben met een kwaliteit Eau de Toilette.


Cattier Paris Samples proefmonsters
Cattier Paris - Samples
Ik had in mijn pakketje met mijn nieuwe eau de toilette ook wat samples van Cattier gekregen. Ik vond het wel grappig omdat ik een tijdje terug ook al samples op vraag gekregen had. 
Ik had dit nog verteld aan de persoon van de Cattier marketing, die ook nog niet de link had gelegd dat ik de persoon was die een tijdje terug om samples vroeg en nu ook die winactie had gewonnen. :)

25% korting op Cattier paris gezondheidswinkel
25% korting op Cattier Paris bij jouw Gezondheidswinkel
De korting voor de Cattier producten staat op pagina 8 in de Gezondheidswinkel folder
Deze actie is geldig tot 15 september en alleen geldig in een Gezondheidswinkel.

Kijk voor gezondheidswinkel vestigingen bij jou in de buurt hier:
gezondheidswinkel logo
Geen Gezondheidswinkel bij jou in de buurt maar wel geïnteresseerd in de 
Cattier Paris producten:


Cattier paris waar te koop

Wil je meer weten over Cattier Paris; hun geschiedenis, keuze voor biologische producten, keurmerk en meer. Neem dan maar eens een kijkje op hun website:


Cattier paris logo edited

✿Bienvenue dans un monde bio✿