28 September 2013

De Liebster Award ❤ Ik ben genomineerd!

Ik ben genomineerd!

Ik ben genomineerd door Nancy van Heartshapedrosepetals voor de Liebster Award. De Liebster Award is speciaal om bloggers met minder dan 200 volgers in de spotlight te zetten.

“De Liebster Award is bedoeld om beginnende of nog niet zo bekende bloggers meer bekendheid te geven en om een extra stimulans te geven om zo door te blijven gaan met het bloggen. Hij mag alleen uitgereikt worden aan blogs met minder dan 200 volgers (Ik heb hiervoor Bloglovin' gebruikt). 
Hieronder zie je wat je moet doen eens je genomineerd bent:

1. Geef 11 feiten over jezelf. 
2. Beantwoord de 11 vragen van diegene die je nomineerde.
3. Nomineer zelf 9 bloggers met 200 volgers of minder. 
4. Stel deze 9 bloggers 11 vragen. 
5. Breng de genomineerden op de hoogte van hun nominatie 
6. Noem diegene die jou heeft genomineerd. “

11 feitjes over mijzelf
1
Ik ben Marjolein, ik ben een shopaholic...
Ik ben dol op shoppen en doe dit dan ook elke week, soms wel 2 keer. 
(vandaag was de 3e keer :O)

2
Ik draag eigenlijk nooit foundation alleen maar van Maybelline: The eraser eye concealer - Fair. Ik hou er niet van om mijn hele huid af te sluiten en heb vaak ook gemerkt als ik dat wel deed dat ik daarna gelijk puistjes kreeg. Alleen een beetje concealer werkt beter voor mij, krijg er ook geen extra puistjes van :)


3
Ik ben gek gek gek op Rilakkuma en shop dan ook heel Ebay af voor de leukste schattigste dingetjes ervan! Ik heb nu ook een Rilakkuma onesie pyjama! :D

4
Ik ben niet dol op warm eten behalve pizza en boerenkool met worst. Niet dat ik ander eten niet lust, maar koud eten is zo lekker en licht.


5
Ik heb mijn eigen monster computer gebouwd en ben daar zeer trots op :) Waarom noem ik mijn pc monster?
De behuizing is echt zo monsterlijk gaaf met als zijn constructies en hij heeft mooi rode lichtjes :D De grafische kaart noem ik mini monster, omdat er grote ijzeren sier buizen overheen lopen. Jaahahh en ik hou ook nog eens van gamen! :O

6
Ik ben gek op oogschaduw en heb dan ook nooit genoeg. Ik ben altijd op zoek naar mooie aarde tinten, niet altijd nude hoor. Groen en oranje tinten vind ik echt prachtig.
Roze mag er natuurlijk ook wezen! ;)


7
Ik ben allergisch voor neppe sieraden. Mijn huid zwelt op, bultjes en jeuk.
Daarom draag ik alleen echt zilver, echt leer en echte edelstenen. Persoonlijk vind ik het soms jammer dat ik niet echt mee kan gaan in de sieraden trends, want trends in echt zilver betaal je je blauw aan. Dus mijn sieraden collectie is gebaseerd op wat ik leuk vind. (forever & tijdloos)

8
Ik ben ook allergisch voor mijzelf.. huh...Het kruidenplantje Marjolein! :D
 We hebben zo'n plantje in de tuin staan en mijn pompoenplanten wurgde hem, dus ik moest allemaal moeilijk doen en mijn armen zaten flink tussen de Marjolein. Na 15 minuten werden mijn armen knalrood en begonnen vreselijk te branden.
"Mam ik ben allergisch voor mezelf,, leuke naam heb je me gegeven hahaha! xD"


9
Ik ben helemáál gek op pompoenen, De pompoentjes op de foto zijn van Groenrijk en we hebben een stuk op 20 in 't hele huis liggen. Dit jaar heb ik ze ook zelf geprobeerd te kweken en het is gelukt!! Ik had ook reuzen pompoenen geplant maar daar is geen 1 pompoen uit gekomen. Ik heb nu 4 kleine prachtige eetbare pompoentjes, ook al lust ik absoluut geen pompoen vind ik het toch prachtig om te zien.

10
Als ik (slee)hakken of sleehak sneakers draag is de hak nooit hoger dan 6,5cm.
Toen ik op de middelbare school zat heb ik het hoogspring record gezet en daarbij ook een blessure opgelopen en moet nu altijd uitkijken voor mijn pezen onderin mijn rechtervoet. Als ik op hogere hakken loop dan 6,5cm, staat er teveel spanning op die pees en dan voelt het alsof ik mijn voet aan het kneuzen ben.


11
Vroeger was ik doodsbang voor weerwolven totdat ik 14 of zo was. Slaat nergens op I know, maar toch vond ik het zo eng om buiten te lopen als er een volle maan was en het waaide. Donkere bosjes ooooeee xD
Nu ben ik gewoon lekker bang voor grote huisspinnen!

Beantwoorde vragen
1, Wanneer ben je gestart met je blog?
Dit jaar op 8 januari, een lekker fris begin van het jaar.

2, Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik wilde dit jaar 't eens helemaal anders doen, tenslotte hebben we het einde van de wereld overleefd :)
Ook wilde ik graag mijn eigen plekje op het internet waar ik alles op kan zetten en als mensen het willen lezen ook daar de vrijheid voor hebben. Een online dagboek van mijn mooie momenten in het leven... veel hauls :) (een shopaholic tik)

3, Wat is je favoriete lippenstiftkleur?
Ik ben heel slecht in dat soort kleuren te beschrijven dus ik kies nu even een kleur uit het assortiment van Catrice; De Rose&woody van de Pure shine colour lipbalm collectie. Deze kleur is nu nieuw maar ik ga bijna altijd wel voor zo'n kleur. Lekker warm en toch met  een tintje roze erin.

4, Hoeveel nagellakpotjes telt je stash?
44 kleurtjes en gelukkig nog alle 44 want vanochtend liet ik de hele doos vol nagellakjes op de grond vallen :O

5, Wat is je favoriete verzorgingsproduct?
Mijn wonder favoriete verzorgingsproduct is de Honing huidcrème van De Traay.
Ik heb altijd super droge handen nadat ik in contact ben gekomen met water en deze lost eindelijk mijn water probleem op. Hij werkt ook perfect voor als ik droge voeten of onderbenen heb.

6, Welk budgetproduct gebruik je het allerliefst?
Het Catrice Absolute Nude Eyeshadow Palette. Als ik even niet hyper creatief wil zijn met mijn ooglook dan pak ik altijd dit palette. Ik ben mijn zus nog steeds dankbaar voor dit lieve cadeautje.

7, Wat is je favoriete parfum voor overdag?
Ik draag zelden parfum omdat ik het snel zat ben na een paar uur,
Maar als ik parfum draag dan draag ik het liefst Chloé by Chloé. (te veel samples van)

8, Welke beautytip vond jij zo goed, dat je deze graag met ons wilt delen?
Ik heb niet echt een beautytip maar wel een andere hele handige tip. Ik maak gebruik van een nagellak swatch boekje, hierin swatch ik al mijn nagellak met merk en nr erbij zodat als ik ga shoppen ik precies kan zien welke ik al heb of welke kleur ik met een ander zou willen combineren.

9, Bij welke sieradenwebshop, shop jij het liefst?
Ik had bij mijn 11 feiten verteld dat ik allergisch ben voor nep dus ik shop niet snel op internet voor mijn sieraden. Ik wil ze altijd graag in het echt zien en kijken hoe het staat. 
10, Wat snack jij in het weekend het allerliefst?
Amaizin organic nacho chips, heerlijke biologische chipsjes met een niet te overdadige smaak. Hmm heerlijk!

11, Hoeveel producten heb jij van Essence?
Ik heb maar 2 producten van essence kom ik net achter :O
Essence pigments 21 jungle fever en de
Essence Quatro eyeshadow palette Ciao Bella 01

De 9 genomineerde bloggers voor de Liebster Award
● Heartshapedrosepetals ●
Beauty Blog Chick 
Cherry Charlie 
● Beyoutifool 
Elegantic 
Diolifestyle 
Smiling Beauties 
Beautycase By Caro 
Our Vision On Beauty 

9 mooie ladies, die 9 mooie blogs hebben 
en in de spotlight mogen staan!

11 vragen voor de genomineerde bloggers
1: Wanneer ben je gestart met je blog?
2: Wie of wat heeft jou geïnspireerd om aan jouw blog te beginnen?
3: Wat is je meest favoriete luxe product wat je nu in huis hebt?
4: Tegen welke snack kan jij geen nee zeggen?
5: Wat is jou favorieten fashion store?
6:Wat is de meest voorkomende kleur in je kledingkast (behalve zwart)?
7: Waar mogen we jou in de nacht voor wakker maken?
8: Hoe vaak shop jij per maand, week, dag of uur? ;)
9: Wat is jou favoriete seizoen en waarom?
10: Waar koop jij het liefst je beauty spulletjes?
11: Hoeveel producten heb jij in je make-up stash (eerlijk tellen)?

Ik hoop dat jullie net zo veel plezier in het lezen hebben, dat ik in het schrijven heb had.Ik vond het super leuk om de vragen te beantwoorden en voor jullie nieuwe te verzinnen. Over de feiten moest ik echt even brainstormen maar het was erg leuk om er over te schrijven en nu weten jullie ook weer wat meer over mij. :)

Neem ook eens een kijkje bij de 9 bloggers die ik heb genomineerd. 
Ik lees hun blogs graag en ze zijn allemaal favorieten.


Voor de gene die "dubbel" genomineerd zijn en de gene die 't gewoon leuk vinden om vragen te beantwoorden, voel je vrij om dat in de comments te doen. 
Het lijkt mij leuk om van iedereen de antwoorden te lezen, genomineerd of niet :D