24 September 2013

Dipam bijenwaskaarsen shoplog en review

Dipam bijenwaskaarsen shoplog en review
 Mijn nieuwe Dipam bijenwaskaarsen collectie
Ik was een tijdje terug langs Estafette geweest omdat ik wist dat ze daar Dipam kaarsen verkochten(die zo lekker ruiken!). Bij Broeders bij mij in de buurt verkopen ze alleen maar de Dipam waxinelichtjes en verjaardagskaarsjes(die ik al heb), 
maar ik wilde meer...

Ik heb deze prachtige kaarsen gekocht;
(van links naar rechts)
Stompkaars = €6,95 (ik heb er 2)
Dompelkaars = €4,99
Doos met 4 dompelkaarsen = €9,96
bijenkorfkaars = €6,10
Raatvel om zelf te rollen = €2,55 (niet of de foto)

Dipam bijenwaskaars bijenkorf
Het is herfst, lekker weer kaarsen branden
Nu kan het eindelijk weer, kaarsen branden in de zomer is echt niet fijn. Alsof je de kachel hebt aan staan.
De kaarsen van Dipam ruiken zo zo zo zo lekker, Ik kan er wel uren boven hangen. Je kent het wel de subtiele bijenwas geur waar je geen genoeg van kan krijgen. 
Ik heb vroeger op de vrije school de Strijene gezeten en daar werden eigenlijk alleen maar dat soort kaarsen gebrand. Het geeft mij een heel nostalgisch gevoel.

Dipam bijenwaskaars zelfgemaakte raatkaars
Mijn zelfgemaakte raatkaars
Zoals ik boven vermeldde, had ik ook een raatvel gekocht. Nou dit het ik ervan gemaakt. Hij brandt goed en druipt! Ik hou ervan als kaarsen druipen op de nette manier.
Soms heb je van die kaarsen die vallen gewoon uiteen na een tijdje en dan kan je daarna de blubber opruimen, nee dankje! Geef mij maar Dipam kaarsen die branden perfect, ruiken heerlijk, en druipen als kunst.

Link:

Ik heb helemaal zin in deze knusse herfst maanden,
jij ook?