18 September 2013

Dr. van der Hoog - 3 minuten masker met Jojoba olie

Dr. van der Hoog - 3 minuten masker met Jojoba olie
Dr. van der Hoog - 3 minuten masker met Jojoba olie
De DA bij mij in de buurt is nu met verbouwing. Dus voor dat ze dicht gingen hadden ze nog super veel ditjes en datjes in de uitverkoop. Veel producten die ze niet meer in hun assortiment willen, zo ook dit masker. Het was de laatste :D

Het was afgeprijsd van €7,11 naar €5,33

Eerlijk, ik ben totaal niet bekend met de maskers in tubes van Dr. van der Hoog.
Mijn favoriete masker van hun is het honing masker. Verder heb ik nooit een ander geprobeerd. Dus dit wordt voor mij een grote stap haha!
Ik heb hem al geroken, hij ruikt lekker en volgens mij is het een crème masker.
Ik ga hem binnenkort eens uitproberen:)

Mijn vraag aan jou: 
Ben je bekend met de 3 minuten maskers van Dr. van der Hoog?
En wat is jouw favoriete Dr. van der Hoog masker?

Fijne woensdag!