19 September 2013

Glossybox Augustus 2013 + Review

Sun kissed augustus Glossybox 2013
De Sun kissed augustus Glossybox
Oops het is al september, maar ik deel nog wel graag mijn mening over deze Glossybox met jullie.

Het is altijd weer een feestje als hij binnenkomt, maar ik vind eerlijk deze keer de box een beetje een partypooper :(

Sun kissed augustus Glossybox mag 2013Sun kissed augustus Glossybox 2013
Hij is weer mooi netjes in gepakt, een leuk verrassend kaartje dit keer en een mooi zomerse Glossy Mag.

Sun kissed augustus Glossybox 2013 inhoud
De inhoud
ModelCo - Eyeshadow duo bronzed goddess (€22 / fullsize)
Touch of Silver - Shampoo (€4,99 / 150ml)
Naomi Campbell - Queen of gold (B €8,95 / 150ml & E €15,95 / 15ml)
Anatomicals - Facial spritz (€8,30 / fullsize)
Smile kit - Prodent whitre now & Zendium (€1,29 per stuk)

"hmmm" right?

Waar ben ik nou super enthousiast over...
Modelco eyeshadow duo bronzed goddess Sunkissed augustus Glossybox 2013
ModelCo - Eyeshadow duo bronzed goddess!!!
Ik ben super blij met deze prachtige oogschaduw, ook helemaal mijn kleuren.
Ik ben dol op warme nude tinten dus TOP product!

Van de rest heb ik geen close up...

Touch of Silver - Shampoo
Ik heb blond haar, maar ik ga deze shampoo dus echt niet gebruiken. Ik heb naar mijn mening namelijk prachtige gele/blonde highlights van nature en bij de beschrijving staat dat de shampoo dat juist gaat wegvagen.
Hell no!
Ik geef hem wel aan mijn moeder :)

Naomi Campbell - Queen of gold
Ik kreeg een mini bodylotion en een mini sample van de eau de toilette.
Glossybox geeft aan dat deze geur heerlijk is voor deze zomer...
Ik vind dat niet, deze geur is zo zwaar beladen en te indringend.

Anatomicals - Facial spritz
Deze Facial spray is walgelijk.
Ik ben toch wel zeer goeie kwaliteit van Anatomiclas gewent, kijk naar alle heerlijke douchegels die we van hun hebben gekregen. Dit is echt een domper :(

Smile kit - Prodent whitre now & Zendium
Ik kan deze set zelf niet gebruiken. Ik heb moment een beugel en ik krijg daar speciale mondverzorgingsproducten voor. Dus ik kan hier niet over beoordelen.
Wat ik wel kan zeggen is dat ik een beetje moe word van al die tandpasta's die ze in de Glossybox proppen.

Sorry
Ik wil eerlijk zeggen dat ik er echt niet van hou om producten af te kraken. Ik ben bijna altijd wel super enthousiast over alles wat ik van de Glossybox krijg. Sorry, maar ik vind dit dus echt een partypooper box.

Modelco eyeshadow duo bronzed goddess Sunkissed augustus Glossybox 2013
Naar mijn mening hadden ze deze Glossybox ook wel zo kunnen aangeven :)

Ben jij het met mij eens?