21 September 2013

Het lekkerste eten ever!! 9 t/m 15 september

Mijn avondmaaltijden weekoverzicht
Dit is niet iets wat ik elke week ga doen, maar deze keer viel mij iets op in de foto's die ik in 1 week had gemaakt van mijn avondeten.

Maandag 9 september
Zonnemaire - Biologische witte bolletjes
C1000 - Halfvolle fritessaus
Jumbo - Jong belegen kaas
Albert Heijn - Biologisch eieren
Jumbo - komkommer
Zout & peper

Dinsdag 10 september
Zonnemaire - Biologische Zonnebloempitten brood
C1000 - Halfvolle fritessaus
Broeders - Biologische basilicum en knoflook kaas
Jumbo - komkommer
Albert Heijn - Tomaat
Peper

Woensdag 11 september
Dr. Oetker - Restorante Quattro Formaggi 
Een halve in onze nieuwe oven (verkeerde stand... hij ging rijzen)

Donderdag 12 september
Zonnemaire - Biologisch volkoren zonnebloempitten broodje
Zonnemaire - Biologisch kaas pompoen bonk
C1000 - Halfvolle fritessaus
Broeders - Biologische basilicum en knoflook kaas
Jumbo - komkommer
Albert Heijn - Tomaat
Peper

Vrijdag 13 september
Dr. Oetker - Restorante Quattro Formaggi 
Een halve in onze nieuwe oven (goeie stand)

Zaterdag 14 september
Zonnemaire - Biologische Spelt pompoenpitten brood
C1000 - Halfvolle fritessaus
Broeders - Biologische Even gelegen Marienweardt kaas
Horti Tops - Tuinkers
Jumbo - komkommer
Albert Heijn - Tomaat
Peper

Zondag 15 september
Albert Heijn - Biologische maïs broodjes
C1000 - Halfvolle fritessaus
Broeders - Biologische Even gelegen Marienweardt kaas
Jumbo - komkommer
Albert Heijn - Tomaat
peper

Mijn alledaagse toetje :)
Jumbo of Albert Heijn - Frambozen
Arla - Biologische frambozen yoghurt

Conclusie
Ik hou erg van brood en koud eten :D
Vrijdag pizza dag is forever, de woensdag kan nog schuiven;) haha
Het is allemaal een beetje eentonig maar zo zo zo lekker!!

Wat is jou favoriete avondeten en toetje dat je elke dag wel op kan?