30 September 2013

Ik ben vandaag zo vrolijk en ZIEK? :(


Kleine blije regenboog
Deze vond ik vanochtend op de grond, zo helemaal alleen en happy.
Mijn ochtend verliep vrij goed.. tot ik opeens opeens begon te snotteren.
Verkouden of hooikoorts?

Later in de middag werd het steeds erger en ja hoor gewoon keihard verkouden. Ik voelde me ook echt doodmoe en lamlendig! Maar toegeven ho maar.
Ik had een plan en heb die uitgevoerd ook!

Boven in onze voorkamer wat zowat op een 2e zolder lijkt, heeft mijn moeder ook een eigen plekje om lekker te tekenen en schilderen. (perfect bureau om te filmen!!)
Ik wilde die hele kamer verbouwen zodat ik dat bureau ook kon gebruiken om te filmen en dat zij ook nog gewoon haar ding kon doen. Dus lekker voor het raam gesleurd voor perfecte belichting :D
1 probleem...verkouden en stof, dat was echt een ramp!
Maar ik ging door, later op de middag betrapte ik mezelf dat ik zelfs aan 't zingen was: 
Ik ben vandaag zo vrolijk 
Zo vrolijk zo vrolijk 
Ik ben behoorlijk vrolijk 
Zo vrolijk was ik nooit!
Wat een lied keuze hahah :)

In de avond heb ik samen met mijn moeder de eerste 2 nieuwe afleveringen van seizoen 10 van Grey's Anatomy gekeken. En jawel, zoals elke keer weer lekker janken :)
Daarna wilde ik gaan bloggen, maar ik ben maar gaan slapen op de bank tot het Taratijd was. Ik was echt op!

Welterusten
Ik voel mij echt flink beroerd en ga nu slapen. Ik hoop niet dat ik nu echt ziek word!
Ik wil morgen super graag shoppen met mijn zus, weer bij H&M omdat we daar nog niet klaar waren :D
En ziek of niet, morgen krijg ik mijn eerste Truly Yours Box uit mijn eerste maandelijkse abonnement. Dus ik kijk daar erg naar uit, spannend!
(komt een blogpost over, als ik beter ben?)

Slaap lekker❣