22 September 2013

Mijn appelige zondag

Zelfgemaakte appeltaart
 Onze eigen gebakken appeltaart
Mijn moeder en ik hebben gisteren samen een appeltaart gebakken voor vandaag, omdat mijn vader vandaag jarig is. <:-) Normaal houd ik helemaal niet van appeltaart (waar die ook vandaan komt), maar deze keer vond ik hem verbazend lekker!! Mams en ik zijn trots :D

Paddenstoelen in de tuin
100 paddenstoelen in de tuin?
Toen ik even buiten zat vandaag viel het mij op dat we echt super veel paddenstoelen overal hebben staan. De meeste zijn al vertrappeld door Tara.

De rest van de middag geslapen
In de ochtend was ik druk bezig met mijn foto's bewerken en uitzoeken voor mijn nieuwe blogpost over de Action lippenstiften en lipgloss. Ik had toen al erg veel last van mijn maag; geen honger, misselijk, alle geuren van eten, verzorgingsproducten, koffie vlogen me echt aan. 
Ik werd opeens zo moe dat ik op bed ben gaan liggen slapen tot Tara moest plassen. Daarna heb ik ook niet veel meer gegeten
Geen flauw idee waarom ik zo misselijk en moe was.

Appeltaart puntje sinaasappelsap Orthica multi max vitaminepil
Mijn avond eten
Het laatste mini stukje appeltaart en Coolbest sinaasappelsap met een Orthica multi max vitamine pilletje.
op de planning stond broodje gezond met van alles erop, maar nee dank u.

Tara houd mij gezelschap
My friendliest friend
Tara houd mij gezelschap tijdens het schrijven van deze blogpost.
Ze is mijn lieve knuffeltje ❤

Er zou vandaag eigenlijk een blogpost over de Action lippenstiften en lipgloss komen, maar ik had er de tijd niet voor, you know slapen en zo.

Fijne "appelige" zondag!