20 September 2013

Truly Yours Gamila Secret Limited Edition box + Mini review

Pakje Truly Yours Gamila Secret Limited Edition
Mijn aller eerste pakje van Truly Yours ever!!
Ik kreeg eergisteren een mailtje van Truly yours dat de Gamila Secret limited Edition box onderweg was, heel netjes en op tijd kwam hij gisteren middag aan. Ik was verbaasd hoe groot de kartonnen verpakking was. (Glossybox zijn altijd de zelfde kleine compacte doosjes) 
Maar het werd allemaal heel snel duidelijk ;)

Inhoud Truly Yours Gamila Secret Limited Edition
O mijn hemeltje!
Ik zag onderin de standaard Truly Yours box die ik wel eens eerder op andere blogs had gezien, maar wat hier bovenop staat..
Het is een standaard formaat Truly Yours box plus EXTRA :D
Dit had ik never ever verwacht. Wat een verrassing!!

Gamila Secret - Dish verpakking
Gamila Secret - Dish verpakking

Gamila Secret - Dish grey
Gamila Secret - Dish, Grey
Wat een prachtig schaaltje!
Ik had al op de website gekeken van Gamila Secret om eens te kijken wat voor producten er bestonden en toen zag ik daar dit schaaltje staan. Ik hoopte heel stiekem dat ze deze als extraatje erbij zouden doen... DANKJEWEL! :D 

Gamila Secret - Cleansing bar, Lavender heaven verpakking
Gamila Secret - Cleansing bar, Lavender heaven verpakking

Gamila Secret - Cleansing bar, Lavender heaven
Gamila Secret - Cleansing bar, Lavender heaven
Ik rook hem gelijk al toen ik het pakketje aannam van de leverancier. Het is een zeer bijzonder lekkere zachte geur.
2 super pluspuntjes wat ik zonder uit proberen al kan zeggen.
- Ik ben dol op lavendel, dus dat zit al helemaal goed.
- "Suitable for dry skin" ik heb een droge huid, een perfect match :)

Camila Secret Dish & Cleansing bar lavender heaven
Camila Secret Dish & Cleansing bar lavender heaven
Kijk nou hoe super mooi, luxe en schattig het staat. Ik ben er helemaal weg van :)
(alsof ik het zo uit een 5 sterren hotel heb gepikt, zo mooi!)

De Truly Yours Gamila Secret Limited Edition box
De Truly Yours Gamila Secret Limited Edition box
De standaard doos met een sierlijke limited versiering. Erg mooi design, 
I love green!

Truly Yours box
Mijn aller eerste oficiele Truly Yours box!!
Echt mooi roze kleurtje :)


De Truly Yours Gamila Secret Limited Edition box inhoud
De Inhoud
Nog meer Gamila Secret!!! :D


Gamila Secret - Mini cleansing bar, Wild rose verpakking
Gamila Secret - Mini cleansing bar, Wild rose verpakking


Gamila Secret - Mini cleansing bar, Wild rose
Gamila Secret - Mini cleansing bar, Wild rose
Een super klein en schattig zeepje! De Truly Yours box ruikt er helemaal naar. Het heeft echt een lekkere zachte rozen geur. Ik heb persoonlijke nooit producten met rozen geuren. Waarom weet ik niet, maar dit ruikt echt fantastisch!

Gamila Secret - Hand cream
Gamila Secret - Hand cream
Ik heb hem nog niet opengemaakt. Maar deze zal vast ook heerlijk ruiken en aanvoelen. ik ben echt dol op handcrème, ik kan echt niet zonder! Ik had even op internet gelezen; er zitten 15 verschillende kruiden in vermengd. Ik ben heel erg benieuwd :)


 Gamila Secret - Original face oil
 Gamila Secret - Original face oil
Hij ruikt fantastisch, een hele zacht en rustgevende geur. Ik kan er wel een uurtje boven hangen ;) Binnenkort snel uitproberen!


Gamila Secret - Wild rose face oil
Gamila Secret - Wild rose face oil
Wooow wat een geur... kunnen ze hier een parfum van maken?!
Zo lekker, zacht en zwijmelend, ik kan het niet beter verwoorden. En weer die wilde rozen geur, ik vind het heerlijk!!


Gamila Secret - Foot Balm verpakking
Gamila Secret - Foot Balm verpakking


Gamila Secret - Foot balm
Gamila Secret - Foot balm
Hij ruikt heel lekker zacht en heeft een subtiele pepermunt geur. Na een flinke dag shoppen (wat ik vaak doe) zal dit een heerlijke verwenning zijn voor mijn vermoeide voetjes.
(Wacht eens..ik heb vandaag flink geshopt! even snel mijn voetjes verwennen :D)

OMG geweldig!! Mijn voetjes voelen immens zacht en verzorgd aan. De geur geeft je echt een verfrissende knuffel, ik ben gelijk helemaal weer opgepept :)
Je hebt niet veel nodig, ongeveer de hoeveelheid van een 5 cent muntje op je hand met een lichte bolling. Je kan er dus zeker lang mee doen.

Prijzenlijst
Gamila Secret - Dish, grey
€9,95
Gamila Secret - Cleansing bar, Lavender Heaven
Fullsize / €22,95 (115g)
Gamila Secret - Mini Cleansin bar, Wild rose
Fullsize / €9,95 (30g)
Gamila Secret - Hand cream
2ml / €24,95 (100ml)
Gamila Secret - Original face oil
5ml / 69,95 (50ml)
Gamila Secret - Wild rose face oil
5ml / 79,95 (50ml)
Gamila Secret - Foot balm
Fullsize / 29,95 (100ml)

Deze Truly Yours Gamila Secret Limited Edition box heeft de waarde van €88,29
Ik heb hem gekocht voor €23,95
(€64,34 korting!)

Dit was dus mijn aller eerste Truly Yours box en ik ben zo blij dat ik heb gekozen om hem via deze speciale actie te leren kennen. Ik was ook nog helemaal niet bekend met het merk Gamila Secret.
We zijn nu echt BFF :D
Ik ben nog steeds aan 't stralen van plezier tijdens het schrijven van deze blogpost :D
Een top limited edition! Hij stijgt echt nog steeds boven mijn al mijn verwachtingen uit.

Wat vinden jullie van deze box en het merk Gamila Secret?
En hebben jullie een maandelijks abonnement op Truly yours en hoe bevalt het? :D
(Ik ben nieuwsgierig)