24 October 2013

Andrélon pink collection mini haul/shoplog

My mini pink collection of evil
Zoals misschien al een aantal weten heb ik alles van Andrélon afgezworen, door wat de kappers mij altijd hebben verteld.
ik heb dit ook echt niet met opzet gekocht.. ik ging eigenlijk om iets heel anders!
zie je wel; evil, gewoon puur evil...

Ik liep de OP=OP Voordeelshop binnen omdat ik op zoek was naar een styling product van Got2Be, wat al best lang uit het assortiment is van alle drogisterijen.
Toen kwam ik opeens deze evil producten tegen.

Ik had de Make is Shine spray in de afgelopen Glossybox gekregen en jawel evil.
Ik ben helemaal verkocht dat spul is geweldig!!!

Andrélon - Make it shine spray
Dus ik had even nog 2 bussen gehaald.
2 voor €8,-

Andrélon - Schitterend stijl heat protection mist
3 voor €10,-
Ik ben totaal niet bekend met deze spray dus we zien wel :)

Dus ja 18 euro foetsie aan Andrélon, ben ik blij?
JA.
Ben ik getrapt in Andrélons evil scheme?
JA
Vind ik het erg?
NEE

Wat vinden jullie van het merk Andrélon?