17 October 2013

Back in Business!

Life goes on and the haul mountain keeps on growing & growing...
Eindelijk beter!
Pff dat heeft veel te lang geduurd zeg, ik dacht eerst dat ik een beetje verkouden werd. maar nee hoor gewoon even Leintje uit het veld geslagen.
Maar ik ben er weer en back in business! ;)

Voor dat ik ziek werd had ik nog een heleboel dingen die ik wilde vertellen en laten zien. Zoals mijn super leuke make-up aankoopjes, H&M super haul en meer. Het is nu al weer 3 weken geleden maar alles is echt nog nieuw nieuw. Veel nieuwe kleding heb ik niet aan gehad (pyjama u know) en alle makeup heb ik lekker dicht gelaten tot nu :D

Een aantal dingen op de foto staan al met een review op mijn blog.
Zoals de lip producten van de Action en de Truly Yours Gamila Secret box.
Maar al die extra tasjes en ditjes & datjes komen nog! en meer! :D

Life goes on and the haul mountain keeps on growing & growing...

Toen ik ziek was, ben ik twee keer super verrast door 2 super lieve geweldige bloggers!
Ik heb 2 winacties gewonnen en ook al ontvangen. Ik vertel nog niet wat het is, want hier komen natuurlijk 2 mooie blogposten over met een review.

Rose by Marjolein kucmer
Ik ben ook dankbaar voor al jullie berichtjes en ik heb ook gezien tijdens mijn "ziek zijn" periode dat ik een aantal nieuwe volgens op Bloglovin heb gekregen :O 
Super cute! tnx <3

TOT MORGEN :D