25 October 2013

Bijna Halloween & Tara krijgt 2 bijzondere cadeautjes


 Hello Pumpkin!
Het is bijna zover dus ik heb vandaag deze pompoen bij de Albert Heijn gekocht. Het was de enige die mooi rond was. Binnen kort ga ik deze eens lekker uithollen.
Ik kan niet wachten tot dat heel het huis lekker naar pompoen ruikt :)

Vandaag heeft mijn lieve Tara 2 bijzondere cadeautjes gekregen.
Ik wist van te voren niet dat ze zó bijzonder voor haar zouden zijn
...

Een klein hertengewei
Toen mijn moeder en ik even om buffelhuid botjes voor haar gingen zagen wij bij de kassen een schaal van deze dingen liggen. Het is al best een lange quest voor mij om voor Tara het perfecte botje te vinden; wat niet snel op gaat, wat niet stinkt voor mij en haar, waar zij plezier uit haalt, waar zij niet te veen van aan komt, wat niet gevaarlijk is, wat niet uit losse delen bestaat etc etc etc... Dit is geen botje...
Wij dachten er een hert geslacht en dan kan Tara het gewei op eten, maar blijkbaar verliezen herten 1x per jaar standaard hun gewei en krijgen ze een nieuwe :D

Tara heeft dit geweitje van mijn moeder gekregen.
Van haar, voor mij, voor haar <3

"Dankje <3"
Ze laat duidelijk weten dat ze super dankbaar is ermee. Deze foto's zijn van de eerste kennismaking en nu is het geweitje overal waar zij is.
Wat er zo fijn is aan een gewei is dat het niet splintert, het gaat niet snel op en het is 100x goedkoper dan buffelhuid botjes kopen die binnen 2 dagen op zijn.
En het smaakt echt zoveel lekkerder.

Nee, ik heb het niet geproefd maar ik kon zien dat ze gelijk begon te krassen met haar tanden erover om de smaak te krijgen en daarna roken wij hem ook.

Tara voor pampes
Het 2e cadeautje...
Om in de slapen heeft Tara dat warme bonte mandje en vaak voor overdag ligt ze op dat grijzen dikken kleed wat je in de vorige foto ziet.Tara ligt heel graag bij mij in de buurt en ik zit natuurlijk vaak achter mijn computer te werken. Ze had al een dun andere dekentje voor bij mij, maar ik wil voor haar een knusser plekje maken. 

Dus ik heb dit dekentje van boven gehaald en OMG hij ruikt helemaal lekker naar Tara en met een klein muf slaap luchtje eraan (wat je alleen ruikt als je je neus erin steekt).

Ik heb haar gelijk erop gelegd en botjes erbij. Het eerste wat ze ging doen was constant haar neus erin drukken om te ruiken en daarna viel ze als een blok inslaap. Ze was helemaal niet moe of zo, gewoon helemaal ontspannen en relax.
Zo schattig.

Ik heb toen ook een filmpje gemaakt waarin je goed kan zien of relaxt (& gek) ze is.
Dit filmpje komt morgen online.

Ik ben nu namelijk best moe, bijna heel de dag aan mijn kasboek gewerkt wat 3 maanden achter liep en mevrouw Tara was zo blij met haar dekentje, dat ik mijn kont niet kon keren of ze kwam gelijk vragen om meer knuffels, aanhankelijk dankbaar beestje ;)

Hoe was jou dag?