24 October 2013

Boomgaard thee prijs gewonnen van Jumbo! ❤

❤Een pakje voor mij!❤
Vanmiddag toen ik thuis kwam van het shoppen met mijn zus in Breda (alweer),s tond daar opeens een pakje voor mij van Jumbo! :O
Ik maakte het open en OMG dit prachtige pakket kwam eruit.

6 pakjes vol thee!!
De smaakjes ruiken allemaal super lekker!!
En trust me als ik zeg dat dit geen kleine sample pakketjes zijn.

De zakjes uit 1 pakje
Er zitten 15 zakjes perfect voor 1 of 2 glazen.

2 grote theeglazen
Deze prachtige grote theeglazen zaten er ook bij!
Ze zijn van mooi dik glas gemaakt dus ik ben benieuwd of mijn thee langer warm blijft dan normaal.

Heerlijk kopje thee
Tijdens het schrijven van deze blogpost heb ik lekker een kopje thee genomen in de smaak Appel & Flower Power. Ik drink altijd vrij rustig mijn thee, want ik wil er zo lang mogelijk van genieten. Meestal lukt dit niet en is mijn thee halverwege koud.
Nu ik zo naast mij kijk is mijn glas leeg en ik ben helemaal happy.
Mijn thee blijft heerlijk warm in dit perfecte glas en de thee is echt overheerlijk

❤Dankjewel Jumbo!❤