30 October 2013

Catrice - Absolute eye colour trio C01 Soft Thrill & C02 Gentle Thrill Review

Catrice Absolute eye colour trio C01 Soft Thrill & C02 Gentle Thrill
Twee prachtige palette's
Gisteren heerlijk wezen shoppen en heb deze mooie palette's gekocht. Ik was geïnsprireerd door Eline van www.elineboot.wordpress.com. Zij had 26 okt een blogpost geschreven over veel Catrice limited Edtion makeup: Catrice – Thrilling me Softly + look
Ik was was gelijk verliefd op het kleine palette C01 Soft Thrill (links op de foto) omdat hij helemaal matched bij mijn blog layout en heb die ook onmiddellijk gekocht. Ik zag daar toen ook het C02 Gentle thrill palette (rechts op de foto) en wilde die ook meteen hebben :D

Catrice - Absolute eye colour trio C01 Soft Thrill




Ooglook C01

Catrice Absolute eye colour palette
C01 Soft Thrill 

Beide ogen heb ik in de zelfde volgorde opgemaakt.
(palette van links naar rechts lezen) 

Nr 1 draag ik op mijn wenkbrauwbot, onderooglid en binnenste hoek van mijn oog.
Nr 2 draag ik over mijn hele bewegende ooglid.
Nr 3 draag ik in mijn crease en een klein stukje aan de buitenkant van mijn onderooglid.

Daarna ben ik begonnen met blenden over de hele crease en zachtjes uit waaien over mijn bewegend ooglid.






Catrice - Absolute eye colour trio C02 Gentle Thrill




Ooglook C02

Catrice Absolute eye colour palette
C02 Gentle Thrill
Beide ogen heb ik in de zelfde volgorde opgemaakt.
(palette van links naar rechts lezen) 

Nr 1 draag ik op mijn wenkbrauwbot, onderooglid en binnenste hoek van mijn oog.
Nr 2 draag ik over mijn hele bewegende ooglid.
Nr 3 draag ik in mijn crease en een klein stukje aan de buitenkant van mijn onderooglid.

Daarna ben ik begonnen met blenden over de hele crease en zachtjes uit waaien over mijn bewegend ooglid.







Zoals je kan zien is de C01 ooglook veel duidelijker zichtbaar dan de C02. Waardoor dit komt is door het Nr 2 (middelste) kleurtje van het C02 pallete. Deze is erg mat maar er komt ook bijna geen kleur vanaf. Wat apart is want nr 1 van 't C01 palette komt juist veel vanaf.
Persoonlijk vind ik het niet heel erg want de 2 andere kleuren in het C02 zijn erg mooi en zal ik vaak dragen.
Het C01 palette ben ik helemaal verliefd op!

Catrice - Absolute eye colour trio  C02 Gentle Thrill chanel inimitable intense
Catrice - Absolute eye colour trio C01 Soft Thrill chanel inimitable intense

Met mascara op
Links: C01 Soft Thrill, 
Rechts: C02 Gentle Thrill
Dit maakt de look een beetje af ;)


De Nr2 kleur valt nu toch meer op in deze foto (rechts) doordat hij zo mat is, Heel apart.
Bij beide ooglooks valt mij op dat ik de matheid zoo mooi vind van beide Nr2 kleuren uit de palette's

Catrice Absolute eye colour trio C01 Soft Thrill & C02 Gentle Thrill pff
GRR wat een gedoe!
Veel te veel tussendoor gebeurt tijdens 't maken van de foto's voor deze blogpost.
Voor dat ik begon met fotograferen moest eerst mijn makeup eraf die ik al droeg.
Lees hier hoe dat flink mis ging:

Daarna liet ik mijn makeup borstels constant uit mijn handen vallen. lekker handig.
Tot op het moment dat ik ook het wattenstaafjes doosjes (nieuw) op de grond liet donderen en heel de badkamer onder de wattenstaafjes lag.
Tegelijkertijd kwam ook palette nr C01 naar beneden en viel lekker op zijn kop op de grond. OMG!... maar gelukkig was daar maar 1 klein mini hoekje uitgebroken.
Ook om zoveel foto's van ogen in 1 blogpost te zetten zonder dat je een spooky eye effect krijgt was best lastig :P

Maar ik heb 't overleefd...
Morgen Halloween!! :D

Wat is jou favoriete product uit de limited edition van Catrice 
of wat zou je nog willen kopen?