30 October 2013

DA oogmake-up remover pads lotion review...AU!!


Een potje met pijn
Deze pot heb ik een tijd terug gekocht omdat ik zo snel altijd door mijn Nivea makeup reinigingsdoekjes heen ga. In deze pot zitten 100 pads en met 2 pads zou je heel je oog makeup eraf kunnen halen. Klinkt een stuk goedkoper dan elke keer zo'n pak met reinigingsdoekjes te kopen dat vaak tussen de 3 tot 6 euro zit.

Dus ik dacht vanmiddag nadat ik was wezen shoppen; laat ik gelijk die Catrice trio palettes uitproberen en swatchen etc.

hmm...
Dus ik pak 2 doekjes en begin rustig en zachtjes in circels te wrijven over mijn ogen.
Na denk ik 3 sec begon het vreselijk te branden!

AU mijn ogen!!
Mijn ogen begonnen opeens vreselijk te branden en tranen. Ik heb het gelijk eraf proberen te halen met mijn dagelijkse reinigingsdoekjes van Nivea (gevoeligehuid)

Na 10 min
Ik weet niet of de foto duidelijk is maar heel mijn boven en onderste ooglid zijn knalrood uitgeslagen, ook eromheen werd het rood. Alsof je sambal in je ogen smeert (ik weet niet hoe dat voelt), zo iets.

Verder heb ik heel de middag branderige ogen gehad.
Ik ben net ook even op de fiets gesprongen om een pizza te halen. Mijn hemel, mijn ogen deden zo'n pijn en ik kon bijna geen verschil in diepte meer zien.

Ik raad dit product echt af,
voor alle huid type.. pff onzin!

Ik moest dit even kwijt :)
Straks komen er nog 2 blogposten 
(die gepland waren ;)