19 October 2013

De Liebster Award ❤ Weer genomineerd!

liebster award door Marjolein Kucmer
Yeeeh weer genomineerd :D
Gisteren kreeg ik een lief mailtje van de fashionable Maikel van Maikelsmind.nl over dat hij mij had genomineerd. Super leuk!! Punt is zoals jullie weten ben ik pas genomineerd door Nancy van Heartshapedrosepetals...

Dus ik ga bij deze alleen de vragen van Maikel beantwoorden :) Want ik heb dus al een blogpost met alle feitjes, 9 genomineerde en beantwoorde vragen van Nancy
Hier kan je die blogpost lezen.

De 11 vragen
1, Hoe kwam je op het idee om te gaan bloggen?
 Ik wilde dit jaar 't eens helemaal anders doen, tenslotte hebben we het einde van de wereld overleefd :) 
Ook wilde ik graag mijn eigen plekje op het internet waar ik alles op kan zetten en als mensen het willen lezen ook daar de vrijheid voor hebben. Een online dagboek van mijn mooie momenten in het leven... veel hauls :) (een shopaholic tik)

2, Wat is je favoriete winkel?
Voor 't onderwerp fashion is dat op het moment de H&M
(meestal in gevecht met Vero Moda, Only & Pieces)
Voor 't onderwerp Deco/sieraden/van alles is dat Delphius
Voor 't onderwerp eten is dat Broeders gezondheidswinkel
Mijn makeup en verzorgingsproducten haal ik overal :)

3, Wat was jou laatste luxe moment?
Hmm, ik heb er 2 :)
1, Dat ik laatst misschien iets meer dan €200 bij de H&M heb uitgegeven. Ik ging even wild en ben nu heel blij :D
2, Afgelopen woensdag ging mijn moeder naar de kapper en ik zat er naast en keek ernaar. Toen de kapper bijna klaar was, sprong ik plotseling op en vroeg wil je mijn haar ook even knippen :) mijn haar voelt als herboren! heerlijk spontaan luxe momentje :D

4, Hoe omschrijf jij jou stijl?
In fashion neem ik aan.
Normaal en soms totaal out of the box:)
Ik ben nu helemaal into wat er nu in de mode is en pluk daaruit de rustige fashion items. Niet te extreme printen, doe maar lieve stippels of leuke strepen, de bling-bling sla ik over. Die plum kleur mag er nu ook wel zijn maar wel op een rood basis en niet op paarse basis. 
Soms ben ik ook helemaal into "new age" kleding of hoe je het noemt, aparte kleding die je echt niet in de H&M koopt. (Misschien een keer een out of the box outfits blogpost;)

5, Heb je een favoriete vakantie bestemming? Zo ja, waarom?
Ik ben niet echt een traveler maar de eerst volgende reis die ik maak zal zijn naar Groot Brittannië, op zoek naar de mooiste kastelen en lekker shoppen in Londen :D

6, Wat is jou guilty pleasure?
Ik kijk GTST! en ik vind het nog leuk ook :O

7, Als je moest kiezen, of de rest van je leven achteruitlopen of helemaal niet kunnen lopen, wat zou je dan kiezen?
Achteruitlopen, want als je achteruit in de bus zit, ziet de wereld er ook nog wel leuk uit. ;)

8, Wat was jou meest luxe aankoop?
De Chanel Inimitable Intense 10 noir mascara
Ik had dit jaar een keer een sampletje ontvangen en ik was gelijk verliefd. Ik ben gelijk naar de winkel gegaan om deze mascara in fullsize te kopen x2 :)
Dit is nu ook mijn all time favorite mascara ever.

9, Wat probeer jij mensen bij te brengen met jou blog?
Niets denk ik, ik blog wat in het rond en voel mij happy :)
Als jij happy wordt door 't lezen van mijn blog, missie geslaagd! :D

10, Heb je een lievelingsgerecht?
Hoeveel mensen geven het zelfde antwoord?... pizza :D
Maar dan wel die van Dr. Oetker - Restorante Quattro Formaggi.

11, Als wij samen een feest moesten organiseren, hoe zou jij dat dan aanpakken?
Dat is heel simpel, Ik regel de hapjes en decor.
Jij regelt de muziek en uitnodigingen via brief/mobiel/social media.
Als het een klein besloten feestje is dan samen iets leuks bedenken voor tussen door, een challenge of zo.
Bij een groot groot feest, een DJ en podium regelen, wat dansers en een mode show van een bekend of juist onbekend mode ontwerper.

Dat zijn ze weer :D 
Super leuk vragen! en bedankt Miakel voor de nominatie <3
Ik zou het heel leuk vinden als jullie even een kijkje nemen op zijn blog.
Link:
Maikelsmind