18 October 2013

Drukke positieve dag gehad!

Muffins a la Lein
Muffins a la Lein
Het was al zo lang geleden dat ik weer iets lekkers had gebakken. Dus vandaag heb ik wat in elkaar geflanst en het is perfect gelukt, behalve dat ik het snufje zout was vergeten xD

Ik heb een oud recept van mijn moeder gepakt en helemaal aangepast en alleen maar biologische producten gebruikt. Er zit al standaard 1 eetlepel honing in het recept en hiervan heb ik er 2 gemaakt en alle suiker wat er ook in moest, achterwegen gelaten. Ook iets meer bakpoeder gebruikt per ongeluk (heeft goed gewerkt) ook extra hele zonnebloempitten erin gedaan en pompoen pitjes als lekkere top deco en om lekker op te snoepen...
Hij was heerlijk, ik miste alleen dat snufje zout en een zoetheid die normaal altijd in zit... Nope het was niet de suiker, het was die appel die ik ook gewoon 100% was vergeten haha.
Dit recept is zeker voor herhaling vatbaar met appel en zout ;)

Tara labrador
Tara houd ervan als ik bak
Met sommige recepten heb je maar een beetje ei of een half ei nodig dus wat doe je met de rest? Mevrouw Tara weet er raad mee:) Ik heb veel foto's van toen ik haar dit restje ei gaf. Morgen blogpostje erover, echt de foto's zijn hilarisch!

Ik ben beter dus ik probeer mijn dagen zo vol mogelijk te proppen met van alles en nog wat.
-Vanochtend eerst uitgebreid weekend boodschappen met mijn moeder.
-Daarna in anderhalf uur muffins gebakken
-Toen naar de Orthodontist (nog 1 maand met beugel en dan gaat hij er uit:)
-Hop door naar de dierenarts nieuw voer halen voor Tara
-Daarna even verdwaald op internet voor 20 minuutjes of zo
-Tara tijd :)
-Naar koopavond! 8 nagellakjes gekocht en lekkere bio lekkernijen gekocht bij Broeders
-Lekker op z'n Dutch naar GTST en The Voice gekeken met pizza :D
-Nu bloggen bloggen bloggen.
-Straks de nieuwste afleveringen van The Originals en The Vampire diaries kijken!!

Ik zet de tijd en datum van deze blogpost op 18-10 ergens in de avond, want het is nu bijna 1 uur s'nachts en geen vrijdag meer ;)

Hoe was jullie vrijdag?
+ slaap lekker <3