18 October 2013

Glossybox Oktober 2013 + Review

 De Beautygloss Glossybox special!
 De Beautygloss Glossybox special!
Deze maand hebben Glossybox en Mascha van Beautygloss samen gewerkt om deze speciale editie uit te brengen. Zij heeft een aantal van haar favoriete producten geselecteerd en Glossybox heeft daar een prachtige box van gemaakt.
Ik had al het unboxing filmpje gekeken op Beautygloss en hoopte erg voor die ene speciale...

Daar kom ik zo op terug ;)
Ik ben vergeten om een foto te maken van het Glossy magazine, Deze keer is hij natuurlijk ook helemaal in het Beautygloss thema. Veel leuke weetjes en tips en nog veel meer leuke dingen.

 De Beautygloss Glossybox special!
Mooi kaartje

 De Beautygloss Glossybox special inhoud
De inhoud... SCORE!! :D
Kun jij raden over welk item ik hyper ben? ;)

Christina Aguilera - Unforgettable (B €9,95 / 150ml & E €19,99 / 15ml)
Miners Cosmetics - Color quilt blusher (€5,95 / fullsize)
Golden Rose - City style mascara (€11,95 / fullsize)
The Body Shop - Honeymania lip balm (€5,00 / fullsize)
Andrélon - Make it shine spray (€4,99 / fullsize)

Christina Aguilera - Unforgettable
Christina Aguilera - Unforgettable
Natuurlijk zit deze geur in de box. Mascha heeft Christina vorige maand mogen interviewen over haar nieuwe geur. Super cool toch!
De geur ruikt echt heerlijk! Ik kan niet wachten om de bodylotion weer als handcrème te gebruiken zoals de vorige keer met de Red Sin geur :) De parfum laat ik nog even dicht voor een speciale gelegenheid.

Miners Cosmetics - Color quilt blusher
Miners Cosmetics - Color quilt blusher
Mooi doosje met sterke subtiele kleuren. Je kan deze individueel gebruiken als blush maar ook allemaal tegelijk. Ook zijn deze kleuren goed te gebruiken als oogschaduw voor een mooie zachte roze look. Ik vind de kleuren heel mooi, roze is altijd welkom. ;)
Ik ben extreem dol op roze dragen in januari/februari, omdat de december maand meer warme rode kleuren heeft en januari/februari is meestal super koud, grauw weer en veel sneeuw; perfect match voor zachte roze tinten om alles wat op te vrolijken en verzachten.

Golden Rose - City style mascara
Golden Rose - City style mascara
Ik ga deze niet uittesten want ik heb nog zoveel mascara liggen en ik gebruik er altijd maar 1 of 2 tegelijk. Ik heb hem wel opengemaakt en het borsteltje is PERFECT ;)
Het is een rubber borsteltje en ik ben daar er dol op. De mascara wordt beter verdeeld over al je wimpers met rubberen mascara borsteltjes dan met harige borstels(Met harige  borstels plakken meerdere wimpers sneller aan elkaar en meer kans op klontjes)
Het Golden Rose borsteltje heeft aan 1 kant korte puntjes en aan de andere kant langere om zo onder en boven wimpers de perfecte hoeveelheid mascara te geven voor de perfecte ooglook. Ik ben heel benieuwd ;)

 The Body Shop - Honeymania lip balm
 The Body Shop - Honeymania lip balm
Hier ben ik HYPER over :D Ik ben paar dagen terug (toen ik net beter was) wezen shoppen met mijn zus in Breda onder andere bij The Body Shop. Voor het eerst in die winkel en gelijk zo'n klanten kaart genomen :) Mijn zus had verteld dat ik de nieuwe Honeymania lijn wel super zou vinden, dus ik ging even wild en had een aantal dingetjes ervan gekocht. Ik zag ook die lip balm, maar die heb ik laten liggen voor de volgende keer want ik had al zóveel geshopt. 
En nu zit hij gewoon in de Glossybox! :D bof ik even! ;)
Hij voelt super zacht en ruikt heel lekker! Deze lip balm komt op mijn nachtkastje te staan.

 Andrélon - Make it shine spray
 Andrélon - Make it shine spray
Deze shinespray is lekkerrr...Ik hou meestal niet van shine sprays want ze hebben vaak zo'n naar geurtje wat daarna in je haar blijft hangen, maar deze ruikt echt lekker en werkt ook goed. Meestal hoe gladder en glanzender je haar is, hoe kouder het aanvoelt.
Ik heb mijn haar flink gestyled vandaag dus het zat al mooi glad. Net even deze spray uit getest en na een minuut ging ik met mijn handen door mijn haar en het voelde heerlijk koud aan, het glanst perfect. Mijn haar is gewoon helemaal droog, de kou komt echt van de gladheid. De spray plakt niet en verdeeld zich mooi. Heel realistisch.

Me = Happy
Ik vind deze Glossybox echt super vergeleken met die van de vorige maand. Veel producten voor op je gezicht dus ja, ik ben blij :D en het zijn ook echt top merken!

Welke producten kreeg jij in jou Glossybox deze maand?
Wat is jou favoriet?