31 October 2013

Halloween: Pompoen nagels

halloween nails pumpkin pompoen nagellak catrice rusty but sexy
Pumpkin nails
Ik wilde vandaag speciaal mijn nagels lekker oranje lakken en met een oranje glitter als topcoat. Helaas viel het oranje glitter lakje tegen. Het leek meer roze/rood oranje dan de echte pompoen kleur.
Dus ik heb het gelaten bij deze kleur.

halloween nails pumpkin pompoen nagellak catrice rusty but sexy
Hij matched erg goed bij mijn pompoentjes

halloween nails pumpkin pompoen nagellak catrice rusty but sexy
The nail picture trick but with a pumpkin
De kleur die ik draag is 560 Rusty But Sexy van Catrice uit hun Ultimate Nail Lacquer. Ik weet niet of deze nog in hun vaste assortiment is, maar het is mijn alltime favorite voor De herfst & Halloween.

Rilakkuma halloween
Happy Halloween