19 October 2013

I see you through your eyes

Tara labrador
Lekker eh ;)
Gisteren heb ik muffins a la Lein gemaakt en mijn lieve Tara kwam even kijken toen ik de eieren ging breken (slim beestje!) Ik moest anderhalf ei hebben, dus er bleef een half eitje over... voor Tara ;) Ze mocht van mij ook 2 lepels aflikken. 
Ik dacht; ik maak voor mijn blog ff een paar foto's tot ik opeens zag dat ze een gekke gloed in haar ogen kreeg en hilarisch begon te doen :D
& een mooie ondekking...

Tara labrador
Mooi schoon likken

Tara labrador
Extreem ruiken
hahahah dat gezicht! hij is schoon hoor ;)

Tara labrador
O god nog een lepel!
Haar ogen ploppen er bijna uit haha!

Tara labrador
Giet 't er maar in
Ze weet dat er bovenop meer op ligt ;)

Tara labradorTara labrador
Klik om te vergroten
Tara labrador
Got it!

Tara labrador
Het halve ei :O
Zou ze netjes blijven zitten?

Tara labrador
KIJK ik kan VLIEGEN :D
Zitten? nee denk het niet haha.

Tara labrador
Zitten dame!
Ja baas!

Tara labrador
Hebben, hebben, hebben!
Gaat ze de bak pakken met haar voor tandjes, of dat helpt...
maar wel super schattig!! (en lichtelijk out of focus)

Tara labrador
Hoe krijg ik dat ei?
Zie haar denken :)

Tara labrador
Wat vind je hier van baas? Ik kan staan!
hahaha vreemd beestje van mij ;)

Tara labrador
Alsjeblieft <3

Natuurlijk gaan alle lepels en bak gewoon in de vaatwasser hoor ;)

Ik vind het altijd zo mooi om haar te zien genieten, denken etc. Ook al zijn haar ogen een diepe diepe diepe oceaan die bruin hoort te zijn, toch zie ik haar prachtige persoonlijkheid door haar ogen schijnen.

Ze is blind dus haar pupillen staan gigantisch wijd waardoor je haar bruine irissen bijna niet meer ziet.
Mensen zeggen vaak; de ogen zijn de spiegel van de ziel.
Misschien daarom dat ik zo veel van "haar" zie, omdat je letterlijk recht naar binnen kijkt.

En dat poeft zo ff binnen terwijl ik dit schrijf...

I see you through your eyes
Nu snap ik 't