30 October 2013

Jacob Hooy - Zeven kruiden handcrème review ❤

Mijn hemelse ontdekking!
Deze heb ik gisteren bij de Tuinen gekocht en hierop zat een sticker met 2e gratis. Er was geen 2e meer dus deze handcrème heb ik met 50% korting mogen kopen.

Ik hoop dat dit product terug komt of vernieuwd of wat dan ook. Ik ben verliefd en ik wil er zeker nog 1 als hij op is!

Waarom dan?
Toen ik het dekseltje open draaide rook ik honing!!! ECHTE HONING!!!
Waar ik het dus pas over had met die Body Shop producten; ze zeggen wel honeymania maar het ruikt niet naar echte honing. Je wil die geur van honing hebben die je ook hebt als je een verse pot honing uit de supermarkt opendraait.
Dit heeft de klassieke honing geur!

De 7 kruiden: 
Kamille, Citroenkruid, Rozemarijn, Duizendblad, Paardenstaart, Peterselie en Brandnetel

Waarom de crème dan naar honing ruik is voor mij een raadsel.
Los jij het op?

Klein wonder
Deze crème voelt ook nog eens heerlijk aan op mijn handen. Hij is lekker vet en romig, trekt zeer goed in de huid en hydrateert je handen geweldig.
Na 5 minuten heb je zijdezachte verzorgde handen.

Ik zet deze handcrème zeker tussen mijn favorieten
Prijs: €6,99
Ik heb hem voor €3,50

Wat is jouw ultieme geur die jij een keer in een 
beauty/verzorgingsproduct wil tegen komen?