25 October 2013

Kruidvat, Hema & Wibra Haul/Shoplog & review!

Kruidvat Hema Wibra Haul Shoplog review
Cheap HAUL!
Woensdag en donderdag wezen shoppen en dit zijn een aantal van de budget producten die in mijn tasje zijn beland.
Veel dingen zijn ook uit de Kruidvat folder.
Dit is nog niet alles wat ik die dagen heb geshopt. maar dat komt de volgende keer.
Nu eerst deze leuke spulletjes!

Dove voedende pampering body lotion Amandelmelk Hibiscus beauty blossem Kokosmelk Jasmijnblaadjes
Dove Dove Dove
3 Dove body lotions in het Duits bij de Wibra gehaald.
Een grote versie van de Amandelmelk en Hibiscus, een normale versie van de Beauty Blossem en de grote versie van de Kokosmelk en Jasmijnblaadjes.
De middelste ben ik al mee bekend en is geweldig! De andere 2 ruiken zo geweldig lekker 
én het normale formaat body lotion bij de Kruidvat kost rond de 7 euro en deze maar €2,69 (oke deze is limited) maar het grote formaat kost van wat in de winkels verkrijgbaar is kost bij de Wibra dus maar €3,49. Super cheap! en totaal niet over de datum of zo.

Catrice Absolute Nude eyeshadow palette
Catrice Absolute Nude eyeshadow palette
Deze heb ik al maar ik wil er gewoon een reserve van hebben. :)
De kleuren zijn zo perfect!

Hema cleansing brush
Hema cleansing brush
Goedkoop leuk borsteltje om je gezicht mee schoon te maken.
Word mijn huid hier goed mee schoon, geen flauw idee...
We zien wel, je hoort 't wel ;)

Ricola Honey Herb kruidenpastilles
HONEY!
Ik zag deze in de folder staan en dacht, DIE MOET IK UIT PROBEREN!
 Ricola is altijd best realistisch en zacht met zijn smaken dus why not.
Ik ben weg van dit snoepje! "Jammer dat ik nu geen zware keelpijn heb."
Ik leg deze weg tot ik de hulp hard nodig heb. Ze smaken heel zacht, echt naar honing en hebben geen vervelende nasmaak.

Dr van der hoog honey mud raspberry lotus masker
Honey & more!
Ja, ik ben dol op honing ;) ook deze heb ik bij de Kruidvat gehaald.Er is nu een actie 1+1 gratis. Dus 3 Healing honey maskers zoals gewoonlijk (mijn favoriet!) en 3 gratis!
Magical Mud, Refreshing Raspberry en Luxery Lotus Litchi
Ik ben niet bekend met deze 3 maskers, dus dat is gewoon een keer leuk uitproberen.

Nivea lip butter raspberry rosé
Raspberry!
Het is nu herfst en we hebben straks ook nog winter dus voor mij op het moment geen frambozen meer. Die je nu in de winkels hebt liggen hebben totaal geen smaak meer of schimmelen super snel. Maar ik mis nu toch die frambozen smaak.
Langleven Nivea!
Deze Raspberry Rosé lip butter is geweldig. Lekker vettig en smaakt geweldig!
Hij doet mij een beetje denken aan die Fruitella snoepjes en dan minder zoet.

Hoe erg word jij beïnvloed door de reclame folders in de post?