23 October 2013

Make-up swatch foto's "Behind The Scenes"


Make-up swatch foto's "Behind The Scenes"
Before & After pictures
Ik laat in deze blogpost zien wat er vooraf gaat aan het maken van swatch foto's van makeup producten. Deze look is erg basis en heb ik ook gebruikt voor 't maken van de swatch foto's voor de Action lip producten.
Hier komt mijn stappen plan...

Het start plan:
Vraag jezelf wat wil je laten zien en hoe?
Mijn mening;
Wanneer je swatch foto's maakt is het de bedoeling de je je look zo basis mogelijk houd anders komt 't nieuwe product dat je swatched op dat moment niet aan zijn recht. Bijv bij lippenstift... "het gaat nu niet om je blush, eyeliner of oogschaduw" dus hou het rustig.
Daarna kan je altijd een foto maken van jezelf hoe jij het product het liefst draagt "met je blush, eyeliner maakt niet uit".

De natuurlijke basis; geen make-up en ongestijlt haar.

haar stijlen met remington
Stap 1
Mijn haar stylen met mijn sleek & curl tang van Remington, omdat ik dat leuk vond :D
Mijn stijltang staat standaard op 190'C en ik stijl mijn haar alsof ik mijn haar borstel en er geen klitten in zitten. Dus niet langzame strookjes op 1 plukje.

Mythic oil L'oréal Professionnel
Stap 2
Mythic oil van L'oréal Professionnel in mijn haar doen voor bescherming en glans voor de hele dag.

haar klaar
Mijn haar is klaar.
(ps ik ben pas naar de kapper geweest, dus die dode piekjes zijn weg:)

Maybelline Eraser eye concealer Sedona lace small tapered bursh 224
Stap 3
De Eraser eye concealer in kleur fair van Maybelline op alle onzuivere plekjes doen en daarna de randen vervagen met mijn Sedona Lace synthetic small tapered borstel nr 224.
Ik doe de concealer op en rondom mijn ogen, want hij werkt namelijk ook super goed als primer voor mijn oogschaduw.

gezicht klaar
Gezicht egaliseren klaar.
Bamm, doll face :D ik hou zo van die concealer!

Catrice absolute nude eyeshadow palette Sedona Lace eye shading brush 305 Tapered blending brush 863
Stap 4
Ik gebruik de Absolute Nude Eyeshadow Palette van Catrice. De kleuren die ik gebruik zijn de 1e van links op mijn bewegend ooglid en de 3e van links in mijn cries.
Ik gebruik hier ook 2 Sedona Lace borstels voor de 
"Eye Shading Brush 305" en de "Tapered Blending Brush 863"

Catrice absolute nude eyeshaduw close up
Closeup
Gewoon een rustige ooglook, lekker "natuurlijk"

Chanel Inimitalbe intense 10 noir
Stap 5
Mijn alltime favorite mascara op doen; 
De Chanel Inimitalbe intense 10 noir.

Chanel Inimitalbe intense 10 noir close up
Closeup
Netjes verdeeld, geen klontjes! :D

Hema eyebrow pencil 10
Stap 6
Nog even met mijn Hema eyebrow pencil nr 10 mijn wenkbrauwen mooi maken.

klaar
Klaar
Ik heb geen lippenstift of lipgloss op gedaan 
want ik ging hierna een foto's maken voor lip producten

Kijk hier voor de lip producten foto's met deze look.

Over deze look doe ik in totaal max 15 minuten over.

Tot morgen <3