28 October 2013

Mijn eerste SUPER Body Shop Haul/Shoplog & Review!! :D

Propvol Body Shop tasje!
Propvol Body Shop tasje!
Een poosje terug was ik voor het eerst wezen shoppen bij The Body Shop en ik heb toen 3 aanbiedingen weten samen te voegen en 1 daarvan was niet meer geldig, maar ze maakte voor mij een uitzondering! :D
Know how to shop ladies!

The body shop grapefruit body butter
Samples!
Ik kreeg 2 grapefruit body butters.

the body shop honeymania lip balm
Remember!
In de Glossybox van deze maand zat deze heerlijke lip balm van de Honeymania lijn. Ik wilde deze óók kopen maar ik besloot het toch niet te doen en te wachten op de volgende keer "Body Shop Shoppen"
En toen zat die opeens in de Glossybox, hij matched perfect bij...

the body shop Honeymania Soap
Honeymania Soap
100gr
Deze zeep vind ik zo schattig, bijna om op te eten!
Ik weet nu ongeveer wel hoe de honeymania lijn ruikt dus kan mij ook voorstellen hoe deze zeep ruikt. Ik laat hem nog dicht want er ligt nog een ander honing zeepje op mij te wachten:). Ik wilde deze alvast hebben!!

the body shop Honeymania body butter
Honeymania Body butters
200ml & 50ml
De grote body butter heb ik voor €5,- mogen kopen (normaal kost hij €16,-). Die actie was van de week daarvoor en ik was speciaal voor die body butter actie naar hun gekomen om te shoppen dus ze maakte voor mij een uitzondering.
De mini body butter heb ik voor €1,- kunnen kopen omdat ik op een bedrag van €25,- uitkwam (normaal kost hij €6,-).

the body shop Honeymania body butter review
Dep, dep, dep & done!
Geweldige body butter! Hij is vettig maar niet té vet. Hij smeert lekker uit en trekt goed in. Plus natuurlijk die heerlijke geur!

the body shop Honeymania shower gel
Honeymania shower gel
250ml
Deze shower gel ruikt ook echt fantastisch. Verder heb ik nog geen flauw idee of hij goed schuimt, of de geur versterkt of juist verzacht bij aanraking van water.

the body shop Vineyard Peach shower gel
Vineyard Peach shower gel
250ml
Natuurlijk moet ik ook een peach shower gel hebben. Ik ben gek op peach! Het zit in mijn drinken, ontbijt, tussendoortjes en toetjes! (jup verslaafd!)

The body shop Shea shower gel
Shea shower gel
250ml
Er was een actie met alle shower gels 3 halen 2 betalen dus deze heb ik gekozen als mijn gratis shower gel :). De geur is geweldig! De laatste maanden kan je niet meer om deze geur heen. Dat vind ik helemaal niet erg, het is een super zachte fijne geur.

the body shop Mini Mango shower gel
Mini Mango shower gel
50ml
Deze mini shower gel heb ik gekozen om mijn bedrag op € 25,- te laten uitkomen om die mini body butter voor €1,- te kunnen kopen. De fullsize shower gel was helaas uitverkocht, Hij ruikt geweldig! Ik denk dat deze ook best populair is :D

Mening over de Honeymania lijn
Ik vind de geur echt helemaal geweldig en super lekker ruiken. Alleen het ruikt naar mijn mening niet naar "honing"...
Als ik een pot honing in de supermarkt koop en ik ga daar boven hangen, dan smelt ik helemaal zo lekker vind ik die honing geur. Ook bij een hap uit een honingraat proef en ruikt je die honing. De Honeymania lijn ruikt niet naar wat ik hier nu beschrijf, hij ruikt zoet en super lekker!, maar niet naar klassieke honing.
Just so you know ;)

Ik ben echt helemaal happy met al mijn Body Shop aankoopjes!
Ik heb toen ook gelijk een klantenpas genomen. 
Wie weet kom ik nog eens terug! :D

Wat is jouw favoriete lijn van de Body Shop?