29 October 2013

Spontane MEGA Haul/Shoplog!! x2

De tuinen Weleda Jacob hooy Snoep weirook olie geur kaars sea breeze dr hoog
1: De Tuinen
Ik zou hier alleen 2 producten halen met een bon die ik had voor 2e gratis...
Ik heb deze bon niet gebruikt omdat De Tuinen zelf wilde plannen heeft, veel producten gaan er definitief uit of worden vernieuwd/verbeterd.
Op bepaalde producten zat zo'n leuke roze sticker met 2e gratis :D
Dus ik werd wild en ging uitgebreid shoppen :D

Van sommige producten die je ziet was er geen 2e meer, dus daar hebben ze 50% korting van gemaakt. Ik ga nu niet alles individueel laten zien of reviewen, Het is best veel allemaal en wil natuurlijk alles goed uittesten en ervan genieten als het product bevalt :D

Dove purely pampering geur kaars catrice trio oogschaduw eyeshadow
2: Het Kruidvat
Heel duidelijk wat ik hier heb gekocht. Het punt is; dat ik met geen van deze producten bekend ben. (Wel met het merk duh;)
Dus even uittesten, gebruiken, dragen, ruiken
en hopelijk 100% genieten :D

Van beide hauls hoor je snel wat ik er van vond, 
ik kan namelijk niet wachten om alles te gebruiken etc!! :D

vieze drop
Ik kon niet wachten!
Deze drie zakjes drop heb ik bij de tuinen gekocht om eens te kijken of deze ook lekker zijn, meestal eet ik alleen Panda All natural drop.
Ik heb; Honingdrop, Franse Tijmdrop en Zachte Laurierdrop. Ik wilde ze in dit schattige blikje doen wat ik al jaren heb.
OMG die drop is ... sorry... smerig!

Eerst deed ik het laurierdrop zakje open en dat stonk zeg, ik dacht misschien omdat het zolang in een dicht zakje heeft gezeten; nope 't smaakte ook heel vreemd en gewoon niet lekker. Zo ook de ook de andere 2 smaken; honingdrop hoort naar honing en drop te smaken; nope Ik weet niet wat dat was maar dat noem ik geen honing drop.
De tijmdrop was niet echt lekker omdat de tijmsmaak te veel overheerste en dropsmaak
te ver weg was.

Alles ligt nu in de prullenbak. naja weet ik dat ook weer :D
Hun Oud Hollandse snoep is wel erg lekker en realistisch. (dat is een mix zakje)

Hoe vaak ervaar jij spontaan shoppen?