27 October 2013

Vaseline Spray & Go setje gewonnen van BELESSA ❤

Prijs gekregen van Belessa
Een tijdje terug had ik een heel lief mailtje gekregen van Kelly van Belessa.nl, dat ik 1 van de gelukkige winnaressen was van de Vasaline spray & go setjes.
En binnen 2 dagen had ik het pakketje al binnen! :)

De geuren
Natuurlijk zijn deze geweldige spray & go van Vasaline al erg bekend bij iedereen,
maar ik ben nog helemaal niet, tot nu toe! :D

De dop...
Het is ook echt serieus een spuitbus. waanzinnig!

Review!
Ik heb de essential moisture met oat extract getest en OMG!!
Dit spul is geweldig! Het ruikt heerlijk & subtiel, mijn huid voelt zo zacht en gehydrateerd. Ik ben fan!

Ik heb de andere 2 nog niet gebruikt omdat ik ze graag 1 voor 1 opmaak vanwege de hygiëne. Ik heb trouwens geen flauw idee hoe het daarmee zit omdat het nu bodylotion in een spuitbus is :S

Kelly
Echt super bedankt voor deze super leuke prijs!
De spray & go's zijn nu ook mijn favoriet!

Ik zou het super leuk vinden als jullie een kijkje zouden nemen op 
haar Blog en Youtube channel.

Nogmaals super bedankt! ❤