29 October 2013

Welkom in mijn tuin Herfst

welkom herfst
It's a fact
Afgelopen week heb ik flink getuinierd om de hele tuin herfst en winter proof te maken. Zo ook heb ik plantjes geplant, die ik al heb laten zien in een andere blogpost hoe ik voor het eerst een appelboom plant: "Mijn eerste appelboom geplant"
Verder heb ik nog wat andere planten geplant en ik heb hier nu wat foto's hoe zij stralen in de mooie herfst zon.

Ik ben trouwens super trots op al mijn planten, want zij hebben allemaal de afgelopen mega stormen deze week 100% overleefd.
Ook de rest van de tuin staat er prima bij in de volle herfst zon.

elstar appelboom
Mijn kleine Elstar
De Japanse kersenbloesem heeft nu ook zijn blaadjes laten vallen en kleurt de tuin prachtig. Mijn appelboompje is omringt met de herfst kleuren en staat heerlijk in het zonnetje.

elstar appel
Mijn oogappeltje
Hij houd nog goed vast en is 't stralende middel punt van de tuin. 
De laatste vrucht.

frambozenstruik
Mijn baby frambozenstruik
Laatst toen ik stond te kletsen met iemand uit de buurt over zijn tuin hadden we het ook over andere struiken die leuk waren in de tuin. Hij liet zien dat hij een bramenstruik had en toen bedacht ik mij... 
"OMG ik kan gewoon mijn favoriete vrucht ever zelf planten...FRAMBOZEN!" Dus dat heb ik ook gedaan :D Ik vind het echt een snoezig struikje.

heide jumbo
Mijn heide
Ik vind deze planten zo mooi, ik snap eigenlijk niet waarom ik ze niet eerder heb gehad in mijn tuin. Ik heb deze van mijn moeder gekregen voor het harde werk :)
Dankjewel!

Ik ben echt gek op tuinieren, ik vind het nu best jammer dat het is afgelopen.
Het volgende grote werk begint pas weer in de lente. Voor nu is het genieten van wat de natuur brengt en dat is natuurlijk een prachtig gezicht.

❤Love Nature