21 October 2013

Xenos Haul/Shoplog!

OMG so cute & handig!
Toen mijn zus en ik in Breda waren wezen shoppen op maandag zijn we ook naar de Xenos geweest. Blijkbaar was ik nog nooit in dat filiaal geweest van de Xenos :O
Ik denk dat de vorige keer toen ik voor de winkel stond ik 't te vreemd vond om een hele verdieping naar beneden te gaan om de winkel binnen te gaan... 
dat heeft mij weerhouden of zo (plus roltrap!) hahaha
We hebben beide super leuke dingetjes gevonden!

Mini kersenpitten kussentjes
Deze super schattige kersenpitten kussentjes in de vorm van een kruik/warmwaterzak zijn speciaal voor je handen, voor in de koude herfst & winter dagen.
Ze zijn €1,99 per stuk, ik heb er gelijk 4 gekocht, in elke jaszak één.
De rode met stippen en hart zijn speciaal voor de hele december maand en Valentijnsdag of zo. De roze met vogeltjes zijn speciaal voor mijn cute days en januari&februari 
"You know there's always pink in January& February"

In de magnetron:
500-750W & 1 minuut
750-1000W & 40 seconden

BAMM 200 cupcakevormpjes :)
Ik wilde meer vormpjes, ik had alleen maar roze met stippen en halloween vormpjes.
De groene was ik al helemaal fan van, daar heb ik de mini vormpjes van. "match freak" ;) De ruitjes vond ik wel leuk voor alles en nog wat, lekker rustig en basis. €1,49 per 100.

Huisje met led lichtje.
Je hebt meerdere vormpjes (ook uiltjes voor de liefhebbers ;)
Ze kosten €1,99 en geven erg mooi licht.

Perfect voor een herfst & winter sfeer
En halleluja ze knipperen niet! Het lichtje staat gewoon netjes stil.
(ik vind het irritant dat die nep led waxinelichtjes altijd zo knipperen; zet zo'n fake sfeer neer.) Ik vind deze vorm van het de huisjes het mooist, het geeft een licht middeleeuwse sfeer door de voorgevel en de deur ;)

Prachtig oliebrander!
Deze oliebrander is zo mooi! Hij heeft naar mijn mening een beetje die denim look. Hij matched perfect namelijk bij mijn denim kussens die ik ooit ook bij de Xenos heb gekocht. Hij kost maar € 1,99! Prachtig ding & super goedkoop :)

WoooW
Damn met een vuurtje is hij echt prachtig!
Ik zat eerst te twijfelen tussen het gemêleerde uilen oliebrandertje (die mijn zus ook heeft) maar ik heb toch voor deze gekozen omdat de kleur beter bij mij matched en met nog met een speciale reden; 
het schaaltje is namelijk perfect voor...

To be continued...