21 October 2013

Yankee Candle prijs gekregen van Smiling Beauties❤


❤Dankjewel Roxanne!❤
Een tijdje terug heb ik meegedaan aan een winactie van Roxanne op Smiling Beauties en ik had niet gewonnen... De winnares had echter niets van zich laten horen dus Roxanne koos een nieuwe winnares uit...
IK! :D
Jammer voor de eerste persoon, maar ik ben helemaal happy hoor!! :D

Ik heb 6 Yankee Candle wax tarts gewonnen in de geuren:
Vanilla Lime
Coastal Waters
Camolile Tea
Pink Sands
Garden Sweet Pea
Black Cherry

Toen ik het pakketje binnen kreeg rook het heerlijk, zover ik opdat moment kon ruiken. Ik was toen nog best ziek en flink verkouden. Super leuker oppepper trouwens! :D Ik heb daarom gewacht tot ik alles weer normaal kon ruiken. Vandaag kon ik eindelijk individueel de geuren onderscheiden :D

Time to relax
Ik heb vanavond gekozen voor deze heerlijke rustgevende tart, Hij ruikt werkelijk heerlijk en zacht. Deze zou ik elke avond wel kunnen branden!
De black cherry tart ga ik in mijn kleding kast leggen, hij ruikt zo lekker zoet en sexy.
Hij is ook best sterk dus de hele kast vullen met die geur lukt vast ;)

De andere 4 ga ik gebruiken tijdens het schoonmaken. Het zijn hele zachte luchtige frisse geuren. Ik ben dol op schoonmaken en wil daarna altijd dat mijn kamer ook lekker fris/nieuw ruikt. Deze geuren matchen precies met mijn idee van een schone kamer :D

Here is continues...
Perfect match
"het schaaltje is namelijk perfect voor..."

Ik had er al een maar die was te klein dus ik heb speciaal een nieuwe gekocht voor deze wax tarts, deze passen precies! Het zijn namelijk best grote wax tarts van Yankee Candle

Time to shop! ;)
Deze wax tarts zijn te koop op deze super leuke webshop:

Nogmaals dankjewel Roxanne, ik ben er super blij mee! 
Ik zou het super vinden als jullie een kijkje namen op haar blog:

Wat vind jij van de producten Yankee Candle?
 &
Ben jij een waxtarts typje of meer olie of geurkaarsen?