02 November 2013

2013 Autumn Tag

Let's tag!
Vanmiddag kwam ik deze tag tegen bij Miss Sentinell en ik vond hem zo leuk dat ik hem nu ook doe :) Lekker kletsen over onze favoriete dingetjes in de herfst.

1: Favoriete ding aan de herfst?
Heel de natuur kleurt zo mooi, ik vind dat een prachtig gezicht. Weer lekkere dingen kunnen bakken (Oven op 200'C in de zomer is best heet in de kamer). Knus binnen zitten of juist lekker buiten lopen als er harde herfst stormen zijn met wind of regen.
Plus mijn favoriete series zijn bijna allemaal weer begonnen :D

jumbo boomgaard thee appel flower power
 2. Favoriete drankje? 
Boomgaard thee van de jumbo in de smaak Appel & flowerpower. Ik kan van deze thee echt blijven door drinken, zo lekker smaakt hij. Ik drink ook alleen maar thee wanneer het koud is (in de zomer of lente meestal nooit).

3. Favoriete geur/kaars?
(klik om te vergroten)
Dit is een geurkaars van Spaas in de geur Sweet Musk & Amber, hij ruikt echt naar een knus warm huisje :) heerlijk! In de oliebrander ligt een gesmolten wax tart van Yankee Candle in de geur Camomile Tea deze brand ik regelmatig even en dan ruikt mijn kamer zo lekker en rustgevend.

4. Beste lipstick?
De Pure Shine Colour Lip Balm van Catrice in de kleur 010 rose & woody is mijn favoriete herfst kleur. Het is een zachte en warme kleur en houdt je lippen goed beschermd tegen het wisselvallige weer, een goede balm.(ja de text is bijna weg, hij zit ook standaard in mijn tas.)
De Nivea lip butter met raspberry rosé is zo lekker, hij doet mij niet denken aan de herfst maar aan mijzelf als heel klein meisje die voor het eerst een fruitella kreeg :D
Ik verzorg mijn lippen altijd goed in de koude dagen en als ik geen zin heb ik kleur dan heb ik wel zin in een fruitella smaak :D 

5. Favoriete moisturizer?
De Honeymania body butter van de Body Shop heeft een heerlijk warme en zoete geur. Omdat hij lekker vettig is smeer ik deze juist op mijn ellebogen, knieën  scheenbenen en voeten, omdat ze anders door het weer juist extra gaan uitdrogen.
De Vaseline spray & go met pure haver extract is heerlijk verzorgend en voelt veel lichter aan dan de body butter, daarom gebruik ik deze voor heel mijn lichaam. Ook al is het herfst je wil niet constant beladen worden met zware warme geuren, ik vind het fijn dat deze moisturiser nog die augustus vibe in zich heeft.

6. Favoriete kleur voor op de ogen?
Dit hele mini palette van Maybelline smeer ik graag op mijn ogen in de herfst :D
Van links naar rechts: nr1 als highlighter op mijn wenkbrouwbot en op de binnenhoek van je oog. Nr2 op mijn volledig bewegend ooglid. Nr 3 in mijn crease. Nr4 op mijn buitenhoek van mijn oog. (er zal wel eens een foto voorbij "waaien" :)
forever mijn favoriete herfst palette.

7. Favoriete muziek?
Dat is vaak heel wisselvallig. 
Het wisselt tussen de warme nummers van deze artiesten: 
V.K克 (preview)
Erutan (preview)
Ayumi hamasaki (preview)
BoA (preview)
Utada Hikaru (preview)

8. favoriete outfit?
Dat is bijna elk nieuw item wat ik afgelopen 2 maanden heb gekocht (veel)
Hmm ik zou dan zeggen de super zachte jeans van Pieces of Only met daarop een oversized tshirt en een los vest en een lekkere sjaal of een oversized sweater met sjaal, dat zit erg lekker! :D High fashion & comfortable!

9. Herfstverwennerijtje?
Een zakje truffel pepernoten van bolletje :O

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Als je het leuk vind kan je de tag overnemen, vertel 't mij als hij bij jou online staat dan kom ik gezellig jou autumn tag lezen :D

Wat is jou favoriete ding van de herfst?